site.btaПроизводителят на луксозни стоки "Ермес" отчете ръст на продажбите си през третото тримесечие

Производителят на луксозни стоки "Ермес" отчете ръст на продажбите си през третото тримесечие
Производителят на луксозни стоки "Ермес" отчете ръст на продажбите си през третото тримесечие
Снимка: Scott Garfitt/Invision/AP

Производителят на луксозни стоки "Ермес" (Hermes) отчете днес ръст на продажбите си с над 10 на сто (11,3 на сто) за третото тримесечие до 3,7 милиарда евро (4 милиарда долара) въпреки състоянието на световния пазар на луксозни стоки и спада на продажбите в Китай, предаде Франс прес.

Данните са в съответствие с очаквания от анализаторите ръст на продажбите от 11 на сто, допълва Ройтерс.

В Китай, Макао и Тайван "Ермес" се отличава от другите големи компании" в сектора, заяви генералният финансов директор на компанията Ерик дьо Алгует, като подчерта пред журналисти, че "няма прекъсване на тази тенденция".

На този фон продажбите на лидера в луксозния сегмент "Луи Вюитон Моет Хенеси" - Ел Ве Ем Аш (LVMH) и на френския моден конгломерат "Керинг" (Kering) отчетоха спад на продажбите през третото тримесечие, съответно с 4,4 и 15 на сто, засегнати от забавянето при търсенето на луксозни стоки в Азия.

Продажбите в Азия (с изключение на Япония) на "Ермес", прочута със своите чанти "Бъркин" (Birkin) и "Кели" (Kelly), дори са отчели лек ръст с 0,6 на сто за третото тримесечие, до 1,58 милиарда евро, "въпреки спада на търсенето" в бутиците в Китай, Макао и Тайван, се казва в прессъобщение на групата.

Генералният финансов директор на компанията отбеляза "лоялността на основните клиенти в континентален Китай", където "Ермес" наскоро отвори магазин в Шънчжън и планира да отвори други два в Шънян и Пекин.

В Европа, с изключение на Франция, продажбите са се увеличили с 18,8 на сто за периода, до 584 милиона евро, "благодарение на силата на местното търсене и динамиката на туристическия поток", пише в прессъобщението на групата.

Оборотът във Франция се е увеличил с 13,1 на сто, до 365 милиона евро, въпреки "лекото отклонение" в продажбите в парижките магазини по време на Олимпийските игри, "компенсирано от много силни продажби" в бутиците в крайморските региони на страната, допълни Ерик дьо Алгует.

Продажбите на кожени изделия, основният бизнес на "Ермес", скочиха с 12,7 на сто до 1,57 милиарда евро. Тези на нови дрехи и аксесоари се увеличават с 12,1 на сто, до 1,13 млрд. евро, допълва компанията.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:48 на 28.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация