site.bta"Лидл България" обяви днес началото на седмото издание на своя социално отговорна инициатива

"Лидл България" обяви днес началото на седмото издание на своя социално отговорна инициатива
"Лидл България" обяви днес началото на седмото издание на своя социално отговорна инициатива
Главният изпълнителен директор на "Лидл България" Милена Драгийска (дясно). Снимка: Цветомир Петров/БТА, архив

"Лидл България" обяви днес началото на седмото издание на най-голямата си социално отговорна инициатива "Ти и Lidl за нашето утре".

От 1 до 31 октомври неправителствени организации, сдружения, фондации, организации с нестопанска цел, читалища, училищни настоятелства, младежи, журналисти и регионални медии могат да подават своите проектни идеи, с които да допринесат за по-качествен и пълноценен начин на живот на хората по места.

Кандидатстването за финансиране се извършва онлайн на https://ti.lidl.bg. Петте тематични области на грантовата програма са: Опазване на околната среда; Култура, изкуство и историческо наследство; Активен начин на живот и активност на гражданите; Социално равенство и приобщаване, както и Медийни и журналистически проекти.

У нас "Лидл" работи от 2010 г. Днес компанията има 130 магазина в 57 града и над 4000 служители. 

За всяка издадена касова бележка в магазин на "Лидл България" в периода между 7 и 27 октомври, компанията ще дарява по 5 стотинки. Събраната сума ще бъде разпределена за финансиране на одобрените проекти.   

Максималният размер на финансиране на граждански организации е до 15 000 лв., на младежките групи - до 5000 лв., на регионални медии - до 7000 лв. и на журналисти - до 3000 лв. 

Всеки получен проект ще премине през три етапа на оценяване - административно оценяване, външна експертна оценка и оценка от служители на "Лидл България". Одобрените проекти ще бъдат оповестени през януари 2025 година.

В първите шест издания компанията финансира с общ фонд от 1,280 млн. лева 155 проекта в областта на образованието, околната среда, културата и историческото наследство. Въздействието им успя да достигне до близо половин милион българи от 66 градове и села в цялата страна, посочват от компанията.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:39 на 26.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация