site.btaБолшинството от българите, посетили медикъл и СПА центрове у нас, са склонни да заплатят повече за по-качествени услуги, показват наблюдения на експерти

Болшинството от българите, посетили медикъл и СПА центрове у нас, са склонни да заплатят повече за по-качествени услуги, показват наблюдения на експерти
Болшинството от българите, посетили медикъл и СПА центрове у нас, са склонни да заплатят повече за по-качествени услуги, показват наблюдения на експерти
БТА, Бургас (10 септември 2024) Гранд хотел и СПА „Приморец“ е домакин на Единадесетия годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм (БСБСПА). Събитието се провежда под мотото „Устойчиво развитие на здравния туризъм в България - възможности и предизвикателства“ и е под патронажа на президента на Република България. Форумът подчертава стратегическото значение на здравния туризъм за икономическото и социалното развитие на страната. Организира се в партньорство с Министерство на туризма и с подкрепата на Община Бургас. На снимката: собственикът на Diagenti Венцислав Пешев.Снимка: Кореспондент на БТА в Бургас Мартина Христова (ПБ)

Около 88 на сто от българите, посетили медикъл и СПА центрове в страната, са склонни да заплатят повече за по-качествени услуги. Сред услугите, за които биха заплатили допълнително, са удобство, релаксация и висококачествена козметика. Това каза Венцислав Пешев, собственик на търговското дружество за оборудване на балнео, медикъл и СПА центрове "Диадженти" (Diagenti), по време на пресконференция за 11-ия годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм (БСБСПА), който се провежда в Бургас под патронажа на президента Румен Радев.

По думите му 73 процента от българите смятат, че качеството е по-важно от цената на услугите, които предлагат медикъл и СПА центровете у нас. Само 17 на сто от тях предпочитат СПА услуги на по-изгодна цена, без значение от нивото на качество, посочи Пешев. Близо 96 на сто от българските посетители желаят да им бъде добре представено всичко, което предлагат медикъл и СПА центровете, допълни той. Пешев представи съвременните тенденции в балнео и уелнес оборудването.

Анита Велинова, управляващ партньор в компанията за дигитално управление на хотелиерския бизнес "Анстеа Синерджи" (Anstea Synergy), представи ефективните методи на високотехнологичните и AI (Artificial Intelligence – бълг. Изкуствен интелект) процеси за увеличаване на приходите и улесняване на работата на туристическия бранш. Тя посочи, че изкуственият интелект улеснява директните резервации на клиентите и позволява по-бърза обработка на информацията за хотелиерите.

Качественият сън е от изключително значение за госта и трябва да знаем как да го осигурим, посочи представителят на компанията за спални продукти "Магнифлекс" (Magniflex) Богомил Бояджиев. Матракът и възглавниците са основният гарант за качествен сън, но не по-малък по важност е и интериорът на стаята, подчерта той. По думите му възглавницата допринася с около 30 на сто за комфорта на съня, а матракът - с 25 на сто.

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:11 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация