site.btaБългария ще се представи с двойно по-голям щанд на тазгодишното туристическо изложение в Париж

България ще се представи с двойно по-голям щанд на тазгодишното туристическо изложение в Париж
България ще се представи с двойно по-голям щанд на тазгодишното туристическо изложение в Париж
Българският щанд на International French Travel Market (IFTM) Top Resa 2023. Снимка: Министерство на туризма, архив

Заради засиления интерес от страна на туристическия сектор и регистрираните посетители, България ще се представи с двойно по-голям щанд на тазгодишното туристическо изложение в Париж спрямо миналата година, съобщиха от Министерството на туризма, които организират участието на дестинация “България“ на събитието. Площта на националния щанд е увеличена от 42 кв. м. на 85,5 квадрата.  

Участие на българския информационен щанд по време на предстоящото международно туристическо изложение “Интернешънъл Френч Травъл Маркет“ (International French Travel Market (IFTM) Top Resa 2024” са заявили осем туристически фирми и общини. Това са "Бъки 66", "Бохемия", "Хотелско мениджърска компания", "Балканиа Тур", "Енджой Прайм Турс", Столична Община с Общинско предприятие "Туризъм", Община Варна и Община Поморие.

Темата на предстоящото изложение е посветена на идеята за нови устойчиви хоризонти в отговор на многото предизвикателства, пред които се оказва изправена туристическата индустрия - екологични, цифрови, икономически и социални проблеми, уточняват от туристическото министерство. 

С участието си в предстоящото издание на изложението страната цели утвърждаване на положителен образ на България сред потенциалните туристи на пазар Франция и повишаване информираността относно възможностите за културно-познавателен, градски, приключенски/спортен, екологичен, медицински и спа и уелнес туризъм в съчетание с други видове туризъм, които страната ни предлага, привличане на нови крайни клиенти за участващите фирми - съизложители на българския щанд, както и увеличаване на контактите с туристическите организации, туроператори, туристически агенции от други държави. Изграждането на стратегически партньорства и възможност за проследяване на световните тенденции, които оформят бъдещето в туристическия сектор, са също сред заложените цели пред българското участие в международното туристическо изложение в Париж. 

За България, Франция е целеви пазар. Тази година изложението ще се проведе от 17 до 19 септември. 

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:18 на 04.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация