site.btaБългарският туристически продукт ще бъде популяризиран в Кувейт, съобщи ресорното министерство
Министерството на туризма организира едноседмичен опознавателен тур в България за журналисти и инфлуенсър от Кувейт. Посещението на Май Махмуд Суккари, Рабиа Каллас и Мариам Ал-Кандари е част от комуникационната кампания на Министерството на туризма в Кувейт, с цел популяризиране на възможностите за туризъм в България, съобщиха от ведомството.
По време на тура, който се състоя от 21 до 26 юли, кувейтските посетители се запознаха с вековните ни традиции, богатата ни култура, красивата ни природа и възможностите за целогодишен отдих, които страната ни предоставя. По време на обиколката им у нас те посетиха Св. св. Константин и Елена, Златни пясъци, Слънчев бряг, Боровец, Несебър, Варна, Бургас, Пловдив и София. Програмата, изготвена предварително от Министерство на туризма, се фокусира върху разнообразието, което туристическият ни продукт предлага, включително възможностите за морски туризъм, SPA & Wellness, рехабилитация и лечение, като акцентира и върху възможностите за семеен туризъм през цялата година.
След своя престой в България, чрез дигиталните канали на "Ал-Кабас", "Ал-Джарида" и Кувейтското туристическо сдружение, участниците в обиколката ще осигурят тематични публикации, постове и видеа, които ще достигнат до многохилядната им аудитория. Самото съдържание ще акцентира върху личните преживявания, които гостите са изпитали по време на обиколката си в България и върху отличните възможности, които предоставя българският туристически продукт.
През втората половина на май от Министерството съобщиха, че полските травъл инфлуенсъри - Павел и Юстина Слечка, които стоят зад популярния инстаграм акаунт @couple.away, са направили обиколка на България, като със своите публикации са рекламирали страната ни пред повече от 146 000 души в социалните мрежи. По покана на Министерството на туризма, двойката пристигна в България на 6 май със собствен кемпер, идвайки от Краков, Полша. В продължение на повече от една седмица те посетиха различни градове, села и забележителности в цяла България, споделяйки ежедневно своето пътешествие пред феновете си с любопитни авторски кадри.
Също през май в рамките на рекламната кампания на Министерството на туризма да популяризира туристическия продукт на България на чужди пазари, група от узбекистански турагенти, блогър и снимачен екип проучиха възможностите за туризъм у нас. В рамките на една седмица, между 10 и 17 май, гостите посетиха голяма част от курортите по нашето Черноморие, както и ключови културно-исторически забележителности в градовете София и Пловдив.
Министерството на туризма организира от 7 до 10 май и рекламно-опознавателен тур в Северозападна България за румънски журналисти от печатни и онлайн медии, както и популярни инфлуенсъри.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text