site.bta"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори

"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори
"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори
Снимка: Pixabay
"Реми Коантро" (Remy Cointreau) трябва да диверсифицира бизнеса си допълнително, тъй като зависимостта  му от продажбите на коняк в САЩ и Китай го нарежда сред най-засегнатите от тенденцията на глобален спад при консумацията на спиртни напитки с

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:50 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация