site.bta"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори

"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори
"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори
Снимка: Pixabay

"Реми Коантро" (Remy Cointreau) трябва да диверсифицира бизнеса си допълнително, тъй като зависимостта  му от продажбите на коняк в САЩ и Китай го нарежда сред най-засегнатите от тенденцията на глобален спад при консумацията на спиртни напитки с висок градус, предаде Ройтерс.

Производителят на коняка "Реми Мартен" (Remy Martin) вече даде сигнали, че иска да увеличи продажбите си на други пазари и да инвестира в различни напитки в портфолиото си, включително ликьора "Коантро" и джина "Ботанист" (Botanist).

Около 70 на сто от продажбите на компанията са от коняк, като по-голямата част от тях са на пазарите в САЩ и Китай. Резултатите на компанията се понижиха от намаляването на запасите в САЩ, докато възстановяването на Китай от пандемията също е по-бавно от очакваното.

Трима инвеститори в "Реми" заявиха пред Ройтерс, че за компанията става все по-важно да диверсифицира бизнеса си и да се отдалечи от коняка, за да смекчи удара от колебанията на основните пазари.

Акциите на "Реми" достигнаха най-ниското си равнище от 2016 г. в днешната търговия, след като продажбите за първото тримесечие са под очакванията.

Всички производители на спиртни напитки регистрират рязък спад в растежа след постпандемичния бум. Конкурентите на "Реми" като "Перно Рикар" (Pernod Ricard) и "Диаджео" (Diageo) обаче имат доста по-балансирано портфолио от различни продукти и пазари, посочва Ройтерс. 

 

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:58 на 25.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация