site.bta"Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори
!["Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори](/upload/3793833/cognac-3404_640.jpg?l=1000)
!["Реми Коантро" се концентрира твърде много върху коняка и трябва да диверсифицира бизнеса си, според инвеститори](/upload/3793833/cognac-3404_640.jpg?l=1000&original=5103222ce1524dbbee24f1eeea9265bf894c8133)
"Реми Коантро" (Remy Cointreau) трябва да диверсифицира бизнеса си допълнително, тъй като зависимостта му от продажбите на коняк в САЩ и Китай го нарежда сред най-засегнатите от тенденцията на глобален спад при консумацията на спиртни напитки с висок градус, предаде Ройтерс.
Производителят на коняка "Реми Мартен" (Remy Martin) вече даде сигнали, че иска да увеличи продажбите си на други пазари и да инвестира в различни напитки в портфолиото си, включително ликьора "Коантро" и джина "Ботанист" (Botanist).
Около 70 на сто от продажбите на компанията са от коняк, като по-голямата част от тях са на пазарите в САЩ и Китай. Резултатите на компанията се понижиха от намаляването на запасите в САЩ, докато възстановяването на Китай от пандемията също е по-бавно от очакваното.
Трима инвеститори в "Реми" заявиха пред Ройтерс, че за компанията става все по-важно да диверсифицира бизнеса си и да се отдалечи от коняка, за да смекчи удара от колебанията на основните пазари.
Акциите на "Реми" достигнаха най-ниското си равнище от 2016 г. в днешната търговия, след като продажбите за първото тримесечие са под очакванията.
Всички производители на спиртни напитки регистрират рязък спад в растежа след постпандемичния бум. Конкурентите на "Реми" като "Перно Рикар" (Pernod Ricard) и "Диаджео" (Diageo) обаче имат доста по-балансирано портфолио от различни продукти и пазари, посочва Ройтерс.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text