site.btaКандидатурите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите ще се приемат от 9 септември до 23 октомври
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) дава начало на деветите годишни награди "ВAAwards 2024". Кандидатурите в трите конкурса - за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, щe бъдат приемани от 9 септември до 23 октомври 2024 г., съобщиха от асоциацията.
За първи път БАР ще има съорганизатор на наградите - това е списание Enterprise. Издателят и управляващ партньор на списанието Надя Гогова е член на журито на конкурса и единствен представител на медиите, посочват от асоциацията.
Деветото издание на наградите на БАР ще приема рекламно-комуникационни кампании, реализирани в периода от 1 юли 2023 г. до 30 юни 2024 г. В конкурса за рекламодатели са поканени бизнеси в качество на рекламодатели, а в този за комуникационни агенции - бизнеси в качество на комуникационни агенции. Конкурсите са отворени и за организации, които съвместяват едновременно повече функции, например на корпоративен бизнес, комуникационна агенция и/или медия, отбелязват организаторите.
Категориите, в които могат да се състезават участниците в BAAwards’24, са: пускане на пазара на нов продукт, пускане на пазара на нова услуга и крпоративна социално-отговорна кампания.
БАР призовава и студентите в специалности "Маркетинг, реклама, комуникации" за участие в студентския конкурс. Категориите, критериите и процеса на оценяване в него са представени на Студентски конкурс - BAAwards, допълват от асоциацията.
"Посланието на деветите награди на БАР: "Развитието започва с нас" поставя ударение върху отговорността, която всички ние - рекламодатели, комуникационни агенции, студентски таланти носим, и огромната работа, която вършим, за да вървим заедно напред. Очакваме изключително оспорвана надпревара и в трите конкурса", казва председателят на УС на БАР и на съдийската група на BAAwards‘24, Свилен Стрезов, цитиран в съобщението на БАР.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text