site.btaПродажбите на "Суоч" са спаднали с 14,3 на сто през първата половина на 2024 г. заради трудности в Китай

Продажбите на "Суоч" са спаднали с 14,3 на сто през първата половина на 2024 г. заради трудности в Китай
Продажбите на "Суоч" са спаднали с 14,3 на сто през първата половина на 2024 г. заради трудности в Китай
Снимка: AP/Vincent Thian

Швейцарският производител на часовници и бижута "Суоч груп" (Swatch Group) обяви днес, че нетните му печалби при текущия обменен курс, са спаднали с 14,3 на сто през първата половина на 2024 г. спрямо същия период на миналата година, предаде ДПА.

Чистите продажби са били на стойност 3,4 милиарда шв. франка (3,8 милиарда долара) за периода от януари до юни.

"Суоч" (Swatch), който произвежда часовниците  "Омега" (Omega), "Тисо" (Tissot) и "Бланпен" (Blancpain) приписва спада основно на пониженото търсене на луксозни часовници в Китай, включително специалните региони Хонконг и Макао.

Оперативните резултати са спаднали до 204 милиона шв. фр. спрямо 686 милиона шв. фр. преди година.

"Програмата за намаляване на разходите, въведена в началото на годината, започна да дава плодове. Цялостното положително влияние, най-вече върху резултатите в производствения сегмент, ще бъдат почувствани през втората половина на годината", се посочва в комюникето.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:35 на 16.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация