site.bta"Ричуълс" обещава 10 на сто от нетната си печалба в подкрепа на добри каузи

"Ричуълс" обещава 10 на сто от нетната си печалба в подкрепа на добри каузи
"Ричуълс" обещава 10 на сто от нетната си печалба в подкрепа на добри каузи
Снимка: Unsplash

Основателят и главен изпълнителен директор на компанията за козметични продукти за тялото и дома на "Ричуълс" (Rituals) Реймънд Клостерман обяви ангажимент годишно 10 процента от нетната печалба на дружеството  да отива в подкрепа на добри каузи, съобщава "Алгемейне Дагблад (AD).

"Правим това, защото можем", каза Клостерман. "Ние сме успешни и се разрастваме. В същото време светът сякаш се разпада. Успехът идва с отговорност. Ние също използваме суровини. За мен това е предприемачеството на 21 век", обяснява той.

"Ричуълс" вече е определила кои благотворителни организации ще подкрепи първоначално. Една от тях е мащабен проект за залесяване в Колумбия. При този избор Клостерман се е вдъхновил от "Живот на нашата планета" - филм на Дейвид Атънбъро, който показва разрушителното въздействие на човека върху природата. "Никога няма да забравя как гледах този филм. Бях потресен, когато се сблъсках със суровата реалност." Филмът накара Клустерман да осъзнае, че "светът е излязъл от равновесие". "И от всички нас зависи да направим света по-добро място, докато все още можем", казва той.

Друга благотворителна организация, която "Ричуълс" ще подкрепи, е Супер Чил (Super Chill) - приложение, което помага на децата да изградят своето психическо благополучие чрез игрови упражнения, осъзнатост и дихателна йога. За да обоснове избора си на тази кауза, компанията посочва доклад на УНИЦЕФ от 2021 г., който показва, че повече от 166 милиона млади хора по света се сблъскват с проблеми, свързани с психичното здраве.

"Ричуълс" ще дари около 25 млн. евро тази година, които могат да нараснат до 400 млн. евро през следващото десетилетие, ако нещата продължат да се развиват добре за компанията. Дарението може да се приспадне от данъците.

През последните години луксозната марка се превърна в един от най-важните експортни продукти на Нидерландия, пише "Алгемейне Дагблад. Компанията стартира в Амстердам през 2000 г. с първия си магазин на Калверстраат, а сега има повече от 1100 магазина и 4200 магазина в 36 държави. През 2023 г. компанията e реализирала печалба в размер на 183,5 млн. евро при оборот от 1,7 млрд. евро. Година по-рано печалбата е била 112,6 млн. евро.

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:38 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация