site.btaМладите хора трябва да са определящи в маркетинговата стратегия на туризма в България, смята министър Евтим Милошев

Младите хора трябва да са определящи в маркетинговата стратегия на туризма в България, смята министър Евтим Милошев
Младите хора трябва да са определящи в маркетинговата стратегия на туризма в България, смята министър Евтим Милошев
Снимка: Министерство на туризма

"Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България", каза служебният министър на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция "Модерните маркетинг, реклама и комуникация - изборът на поколенията Y и Z", съобщиха от министерството.

Министър Милошев подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. "Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват", подчерта министърът на туризма. 

Националната конференция "Модерните маркетинг, реклама и комуникация - изборът на поколенията Y и Z" се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

"Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори", заяви още министър Милошев.

Още през 2022 г. Националният борд по туризъм предложи да се разработи единна маркетингова концепция с широка дискусия за бранда България като туристическа и инвестиционна дестинация. В този процес трябва да се включат министерствата на туризма и на икономиката, както и Българската агенция за инвестиции, каза тогава заместник-председателят на Управителния съвет на Националния борд по туризъм Мартин Захариев.

Две години по-късно, в началото на тази година, Захариев предложи да се създаде дирекция "Бранд България" към специализираната администрация на Министерския съвет, която осъществява пряко функциите по управление. Той посочи, че изграждането на такъв бранд е не само комуникационна задача, а по-скоро това трябва да стане институционално решение на правителството.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:43 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация