site.btaНовите абонати на "Нетфликс" достигат 13 милиона през четвъртото тримесечие
"Нетфликс" (Netflix) надмина очакванията на анализаторите на Уолстрийт, тъй като 13 милиона нови абонати са се присъединили към американската стрийминг платформа през четвъртото тримесечие на 2023 г. Това опровергава опасенията, че мерките срещу споделянето на пароли за акаунти между абонатите може би губят ефективността си, съобщи "Файненшъл таймс".
Броят на абонатите на "Нетфликс" достигна нов рекорд, за което и да е четвърто тримесечие и e съответствал на нивата на растеж, наблюдавани за последно по време на пандемията от КОВИД-19. Най-силно са привлекли зрителския интерес сериалите "Короната" и "Бекъм".
Общият брой глобални абонати на "Нетфликс" е нараснал с 13 процента до 260 милиона.
Компанията съобщи, че оперативните ѝ приходи са скочили до 1,5 милиарда долара през периода октомври – декември 2023 г., докато през същите месеци на 2022 г. приходите са възлизали на 550 милиона долара. Това се дължи на по-високите приходи и по-ниските от планираното разходи.
За цялата 2023 г. "Нетфликс" отчита ръст на приходите от 12,5 процента, отбелязвайки силно възстановяване в сравнение с 2022 г., когато платформата претърпя загуби на абонати.
Компанията прогнозира "здравословен двуцифрен" ръст на приходите си през настоящата година. "Влизаме в 2024 г. с добра инерция", се посочва в писмото до акционерите.
/СЛС/
news.modal.header
news.modal.text