site.bta Туризмът трябва да е визитната картичка на България, заяви министър Динкова

 Туризмът трябва да е визитната картичка на България, заяви министър Динкова
 Туризмът трябва да е визитната картичка на България, заяви министър Динкова
Снимка: Министерство на туризма

Показваме с реални действия готовност за работа с всички региони, общини и с професионални общности за решаването на дълго трупани проблеми в сектора. Туризмът трябва да не е само една витрина, а визитна картичка на България за качествата, предимствата и възможностите на страната ни. Като институция, заставаме редом с всеки, който създава нови условия, нови услуги, нови решения, за да излезем от капана на средното качество, средните резултати и средните доходи. Това заяви министърът на туризма Зарица Динкова по време на откриването на заседанието на Националния съвет по туризъм в София, съобщиха от Министерството.

"Всички знаем, че за да постигнем резултати, са ни необходими ясна визия, системна и екипна работа. От самото начало на мандата ни работим усилено както за решаване на някои неотложни проблеми в сектора, така и по няколко средносрочни политики, за да сме максимално ефективни и полезни за всички заинтересовани страни в този комплексен процес", отбеляза Зарица Динкова.

Тя посочи, че Министерството на туризма подкрепя всеки проект и стремеж да се развият нови поддестинации, защото търсенето на автентични и нови изживявания обхваща все повече сектори на хотелиерството и туризма. "Трябва да завладеем сърцата на хората с автентичност, култура, археология, кулинария - това е истинската ни сила. Силата на българския туризъм. Трябва да надграждаме националните ни марки, но и да работим в посоката на създаването на комбинирани продукти", изрази убеденост министър Динкова.

"Искам да ви уверя, че всеки ден работим за все по-устойчивото развитие на туризма в България, като поставяме специален акцент върху възможностите на публично-частните партньорства и активна работа с общините. Създадохме целенасочена програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България, която ще привлече повече внимание към тези региони. Вече имаме 21 одобрени проекта, които ще променят кардинално начина, по който се гледа на България като туристическа дестинация", каза министър Динкова.

"Тази стъпка е начин да се върви в посока на активно партньорство с представителите на реалния бизнес, с туроператорите, с общините и летищата. С тази програма правим сериозна стъпка и за връщане на доверието на нашите чуждестранни партньори. Добрата новина е, че вече имаме изключително позитивна обратна връзка не само от партньорите ни зад граница, но и от посланици и водещи дипломати на държави, представляващи важни за входящия ни туризъм пазари", подчерта още тя.

В момента тече реализацията на поредица инициативи за позициониране и популяризиране на Бранд България в туризъм и спорт, изложения и форуми, като предстои през 2024 г. страната ни да бъде домакин на заседание на Европейския комитет на асоциациите на туроператорите и турагентите (ECTAA). 

Министър Динкова отбеляза колко важни са партньорството и солидарността: "Аз и екипът ми ценим усилията на бранша да задържи вниманието на българския и чуждестранния турист в тези предизвикателни времена. Вярвам, че всички заедно ще положим необходимите усилия за утвърждаване и популяризиране на Дестинация и Бранд България като символ на сигурност, качество, многообразие и гостоприемство".

В средата на декември миналата година Националният съвет по туризъм прие на заседание Годишната програма за Национална туристическа реклама 2023. Сред основните цели в маркетинговата дейност на Министерство на туризма за 2023 г. бяха утвърждаване разпознаваемостта на бранд България като развита европейска туристическа дестинация, налагане положителен имидж на страната ни чрез пълния микс от маркетингови активности, стратегически партньорства и планиране и осъществяване на засилени рекламни кампании, насочени както към вътрешния, така и към приоритетните международни пазари, както и прилагане на оптимален микс от маркетингови инструменти, засилване на дигитализацията и постигане на максимална ефективност и ефикасност на всички рекламни активности.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:18 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация