site.btaОБНОВЕНА България се превръща в най-големия източноевропейски пазар на хотелската верига "Хаят", съобщава компанията
България се превръща в най-големия източноевропейски пазар на хотелската верига "Хаят" (Hyatt), съобщава компанията.
Това постижение следва откриването на няколко нови обекта тази година, последният от които е Hyatt Regency Pravets Resort. Очаква се откриването на седми хотел - AluaSoul, който се предвижда да започне да посреща гости през 2025 г.
"Хаят" навлезе на българския пазар с откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г. Въпреки предизвикателствата, породени от пандемията, този обект днес е на първо място сред 168-те хотела в столицата, пише в съобщението.
В момента портфолиото на компанията включва 13 обекта в Източна Европа с общо над 3395 стаи в България, Черна гора, Чехия, Словакия, Полша, Сърбия и Украйна. През следващите 3 години "Хаят" планира да открие още 6 хотела в региона, с разширяване в България, Естония, Сърбия, Албания и Хърватия. Следва Румъния. Страната ни се откроява като най-големия пазар на "Хаят" в Източна Европа, с най-голям брой хотели и стаи, което подчертава стратегическото ѝ значение в плановете за растеж на компанията.
"Източна Европа претърпя невероятни трансформации, а динамиката в региона се дължи на характеристиките на частните компании тук, основани само преди 30 години, и като такива те все още запазват характеристиките на стартиращите предприятия - гъвкавост, опортюнизъм, смелост и бързина. Непрекъснатият икономически растеж в региона на Източна Европа, който надминава този в Западна Европа, предоставя изобилие от възможности за международните хотелски марки както като източник на търсене, така и като дестинация", допълва Такуя Аояма, вицепрезидент "Развитие" в "Хаят".
Между 2017 г. и 2022 г. "Хаят" открива общо 120 нови хотела (приблизително 23 200 стаи), като 45 на сто от тях са разположени в региона на Европа, Африка и Близкия изток (EAME), пише в съобщението.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text