Сред възможностите за представяне на страната ни е заснемането на корейски филми и продукции у нас

site.btaБългария има изключителен потенциал, за да привлече туристи от далекоизточните пазари, заяви посланикът на Република Корея

България има изключителен потенциал, за да привлече туристи от далекоизточните пазари, заяви посланикът на Република Корея
България има изключителен потенциал, за да привлече туристи от далекоизточните пазари, заяви посланикът на Република Корея
Снимка: Министерство на туризма

България има изключителен потенциал, за да привлече туристи от далекоизточните пазари. Не само в София, но и в по-малко населените места. Това заяви Бе Джонгин
 - посланик на Република Корея в България, по време на работна среща с министъра на туризма Зарица Динкова, съобщиха от Министерството. 

Министър Динкова подчерта, че в момента се поставя основен акцент на популяризирането на специализираните видове туризъм - приключенски, планински, балнео, СПА, културен, исторически, винен. Подготвят се силни рекламни кампании, които не просто поддържат видимостта на България на най-важните пазари, но и я утвърждават като достъпна и предпочитана туристическа дестинация. 

"Отличителен символ за България е розата. Произвеждаме най-качественото в света масло от рози, което се използва от световни козметични марки. Тя очарова не само с цвят и аромат. Използва се и в гастрономията, редица компании произвеждат все повече разнообразни продукти от роза, които са полезни за здравето", отбеляза министър Динкова и покани Бе Джонгин на следващия празник на розата в Казанлък. 

"България се променя изключително бързо. Културният ви туризъм, празникът на розата биха били чудесен начин да разкажете на света за вашата страна", заяви посланикът на Република Корея.

Сред потенциалните възможности за промотиране на България на далекоизточните пазари Бе Джонгин очерта заснемането на корейски филми и продукции у нас, както и различни видеа, които да се разпространяват в "ЮТюб" и да засилят допълнително интереса към страната ни. И в момента клипове, заснети от корейски младежи в София, са преглеждани десетки хиляди пъти в мрежата. 

Министър Динкова допълни, че за подобряване на сътрудничеството между българския и корейския туристически бизнес, може да се организира B2B туристически форум между представители на българския и корейския туристически бизнес.

Справка в интернет страницата на Министерството на туризма показва, че корейските туристи проявяват засилен интерес към българските лечебни минерални извори, черноморските ни курорти и културно-историческите забележителности. 

/ЦМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:25 на 13.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация