site.btaФондът за капиталови инвестиции на Българската банка за развитие влиза в управлението на софтуерната компания "ЮПАСС"

Фондът за капиталови инвестиции на Българската банка за развитие влиза в управлението на софтуерната компания "ЮПАСС"
Фондът за капиталови инвестиции на Българската банка за развитие влиза в управлението на софтуерната компания "ЮПАСС"
Снимка: ББР

Фондът за капиталови инвестиции (ФКИ) от Групата на Българската банка за развитие (ББР) влиза в управлението на иновативната софтуерна компания "ЮПАСС" (URBO Studio), съобщиха от банката. Дъщерното дружество на ББР ще вложи 1,2 млн. евро в растежа и развитието на "ЮПАСС". 

Това е осмата поред сделка на Фонда. С вложения ресурс ще бъдат подпомогнати експанзията на компанията в България и Централна и Източна Европа, технологичият потенциал на фирмата и разширяването на екипа на "ЮПАСС", отбелязват от ББР. 

"ЮПАСС" е създадена през 2015 г. и набра популярност на българския пазар със своя софтуер URBO Studio. Компанията предлага софтуерни решения за управление, продажба и контрол в креативния и рекреационен сектор - събития, фестивали, атракции, активности, спортни клубове и съоръжения, спа центрове, култура и кино. 

Софтуерът се предлага като SaaS решение (бел. реп. Software as a Service – "софтуер като услуга" e модел, при който не се закупуват софтуерни лицензии, а се плаща абонамент за ползване), което позволява на бизнес собствениците да повишат приходите си и да постигнат по-добра видимост и контрол. 

С помощта на софтуера бизнесите могат да осъществяват и координират продажбите си не само през собствени офлайн и онлайн канали, а и в профилите си в социалните мрежи, както и през търговските мрежи и платформите на трети дистрибутори и доставчици. 

Дигиталните решения на URBO Studio вече успешно се използват и от по-иновативните региони в България, в сферата на туризма, културата и транспорта, се отбелязва в съобщението. Общините София, Бургас, Стара Загора, Пловдив, Габрово, Казанлък, Кърджали и курортите "Албена" и "Слънчев бряг" са сред избралите технологията на URBO. Компанията е партньор на най-големите организатори и билетни платформи в страната и чужбина. Благодарение на нейните технологични решения са продадени над 5 млн. билети през последните два сезона за фестивали и концерти.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:59 на 25.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация