site.btaПочти 50 процента от онлайн потребителите в Европа са пробвали хибриден модел на пазаруване, отчитат от компанията "Стеник груп"

Почти 50 процента от онлайн потребителите в Европа са пробвали хибриден модел на пазаруване, отчитат от компанията "Стеник груп"
Почти 50 процента от онлайн потребителите в Европа са пробвали хибриден модел на пазаруване, отчитат от компанията "Стеник груп"
Снимка: "Стеник груп"
Хибриден модел на онлайн пазаруване, който обединява виртуалния и физическия свят, набира популярност в сектора, коментират от българската технологична компания "Стеник груп" (Stenik Group) в съобщение до медиите. Моделът Click & Collect  ("клик енд

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:12 на 15.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация