site.btaБанка "ОББ" обявява, че ще използва само пана за външна реклама от рециклируем материал
Банка "ОББ" съобщава, че вече е подменила и занапред ще използва само пана за външна реклама от рециклируем материал навсякъде, където това е възможно.
Материалът, който заменя ПВЦ (PVC) платната, се нарича "грийн банер" (green banner) и се предлага от компанията "Билборд" АД. По изчисления на Калин Генчев, маркетинг мениджър на "Билборд" АД, виниловите билборд пана, които не подлежат на рециклиране и доскоро нямаха алтернатива у нас, представляват приблизително милион и половина квадратни метра на година, тежащи около 500 тона, като обичайно рекламодателите не поемат ангажимент към тяхното депониране. Новият материал е изцяло рециклируем и след всяка кампания паната за външна реклама се предават на сертифицирана компания за преработка. С това рекламодателите получават гаранция за намаляване на вредното въздействие върху околната среда и участват ефективно в кръговата икономика, пише в съобщението.
"ОББ" е и първата банка, която открито и конкретно говори за целите, които си е поставила до 2030 и 2050 г., по отношение на най-въглеродно интензивните сектори в кредитния си портфейл, пишие в съобщението. С този доклад банката проследява ежегодно намаляването на емисиите в нейния отпечатък. Намаляването на собствените въглеродни емисии на "ОББ" и "ДЗИ" достига 81 на сто в сравнение с базовата 2015 г., като се стремят до края на 2025 г. 70 на сто от автопарка им да бъде от електрически автомобили.
През 2022 г. "ОББ" и "ДЗИ" са подкрепили над 71 проекта в различни области на устойчивото развитие, включително енергийна ефективност, градско развитие и културно наследство, отчитат от "ОББ". През изминалата година беше изграден и Консултативен център, свързан с устойчивостта, осигуряващ сътрудничество с 24 бизнес лидери, споделящи знания и опит за практики за устойчивост като външни партньори.
Сред най-значимите проекти в подкрепа на земеделието е ОББ Агро калкулаторът на въглеродните емисии – уникален дигитален инструмент за изчисляване на въглеродния отпечатък на земеделските производители и фермери.
"С Доклада към обществото споделяме как нашата стратегия за околната среда, социалните отношения и управлението (ESG) служи като катализатор за иновации и сътрудничество. Тя ни кара да създаваме нови продукти и услуги за нашите клиенти, за да им помогнем в техния преход. Да препроектираме нашите вътрешни операции. Да се ангажираме със заинтересованите страни в по-широкото общество. Да подготвяме, развиваме и ангажираме нашите служители. Да подготвим бъдещето", споделя в обръщението си към обществото Питър Рубен, главен изпълнителен директор на "ОББ" и кънтри мениджър на "KBC Груп" в България.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text