Банката планира да въведе модела в още 10 точки на присъствие до края на 2023-а

site.bta"УниКредит Булбанк" отвори първия си напълно безкасов офис в софийския квартал "Красно село"

"УниКредит Булбанк" отвори първия си напълно безкасов офис в софийския квартал "Красно село"
"УниКредит Булбанк" отвори първия си напълно безкасов офис в софийския квартал "Красно село"
Снимка: "УниКредит Булбанк"

"УниКредит Булбанк" отвори първия си напълно безкасов филиал в София, съобщиха от банката. 

От "УниКредит Булбанк" обясняват, че проектът за безкасови офиси е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите им, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати в отворените 24/7 зони за самообслужване.

Откритият безкасов филиал е в кв. "Красно село". Планира се до края на годината банката да въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната.

От банката посочват, че стартирането на безкасови офиси е в отговор на тенденциите при потребителското поведение през последните 10 години. Според данните на "УниКредит Булбанк", цитирани в съобщението, се отчита драстично намаляване на операциите на каса с 64 процента. Според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса – те са 42 процента през 2022 г. в сравнение с 24 процента през 2013 г. Данните показват още, че след изграждането на зони за самообслужване в офиси на банката с достъп 24/7 се наблюдава увеличение на операциите на банкомати със 150 процента, а касовите обеми са нараснали седем пъти.  

"Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60 процента от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа", коментира Екатерина Кирилова, директор "Клонова мрежа" в "УниКредит Булбанк", цитирана в съобщението.    

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:47 на 15.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация