site.btaГерманският бизнес се възприема като по-малко иновативен след пандемията, според проучване

Германският бизнес се възприема като по-малко иновативен след пандемията, според проучване
Германският бизнес се възприема като по-малко иновативен след пандемията, според проучване
Снимка: АП
Делът на компаниите в Германия, които се самооценяват като иновативни, е намалял след пандемията от КОВИД-19, сочи най-новото проучване на германската фондация "Бертелсман" (Bertelsmann), съобщи ДПА. Само една от всеки пет германски фирми в момента

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:40 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация