site.btaМинистър Проданов обсъди с представители на Организациите за управление на туристическите райони бъдещото им функциониране и финансиране
IKON 17:58:01 08-02-2022
SS1753IK.018
Христо Проданов - ОУТР - среща
Министър Проданов обсъди с представители
на Организациите за управление на туристическите райони
бъдещото им функциониране и финансиране
София, 8 февруари /Екатерина Тотева, БТА/
Министърът на туризма Христо Проданов и екипът му обсъдиха с представители на Организациите за управление на туристическите райони (ОУТР) идеи за бъдещето им функциониране и финансиране. Основен фокус в разговора се постави на конкретни инициативи за подпомагане на дейността на организациите и мерки, които да повишат ефективността им, съобщиха от министерството.
"Необходимо е да набележим конкретни цели, които да постигнем, за да работим ефективно в полза на развитието на туризма в България", е заявил министър Проданов. Той е посочил още, че е важно решенията за ОУТР-тата да се вземат съвместно, за да е ясно как и в каква посока да бъде насочван финансовият ресурс и какви рекламни и маркетингови активности да се предприемат.
По време на срещата е било разяснено, че министерството изпълнява два проекта, финансирани по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, които могат да са в подкрепа на дейността на организациите - "Повишаване на капацитета на МСП в сектор туризъм чрез оказване на подкрепа за създаване и функциониране на ОУТР" и "Повишаване качеството на услугите на МСП в туризма чрез използване на информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и уеб-базиран маркетинг". Единият е насочен основно към изграждане на административния капацитет, а другият предвижда рекламна кампания. Заложено е и разработването на виртуална туристическа платформа за 9-те ОУТР като част от официалния туристически сайт.
Представителите на ОУТР-тата са поставили редица въпроси, свързани с членството в организациите и тяхното финансиране. Споделили са и техните виждания за реклама, като според тях са нужни общи туристически послания, които да привличат туристите към пакет от два или три туристически района едновременно. Те са поставили и различни проблеми, които през последните години са се трупали, като липса на административен капацитет и необходимостта от яснота за устойчивото развитие на организациите.
/СС/
SS1753IK.018
Христо Проданов - ОУТР - среща
Министър Проданов обсъди с представители
на Организациите за управление на туристическите райони
бъдещото им функциониране и финансиране
София, 8 февруари /Екатерина Тотева, БТА/
Министърът на туризма Христо Проданов и екипът му обсъдиха с представители на Организациите за управление на туристическите райони (ОУТР) идеи за бъдещето им функциониране и финансиране. Основен фокус в разговора се постави на конкретни инициативи за подпомагане на дейността на организациите и мерки, които да повишат ефективността им, съобщиха от министерството.
"Необходимо е да набележим конкретни цели, които да постигнем, за да работим ефективно в полза на развитието на туризма в България", е заявил министър Проданов. Той е посочил още, че е важно решенията за ОУТР-тата да се вземат съвместно, за да е ясно как и в каква посока да бъде насочван финансовият ресурс и какви рекламни и маркетингови активности да се предприемат.
По време на срещата е било разяснено, че министерството изпълнява два проекта, финансирани по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, които могат да са в подкрепа на дейността на организациите - "Повишаване на капацитета на МСП в сектор туризъм чрез оказване на подкрепа за създаване и функциониране на ОУТР" и "Повишаване качеството на услугите на МСП в туризма чрез използване на информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и уеб-базиран маркетинг". Единият е насочен основно към изграждане на административния капацитет, а другият предвижда рекламна кампания. Заложено е и разработването на виртуална туристическа платформа за 9-те ОУТР като част от официалния туристически сайт.
Представителите на ОУТР-тата са поставили редица въпроси, свързани с членството в организациите и тяхното финансиране. Споделили са и техните виждания за реклама, като според тях са нужни общи туристически послания, които да привличат туристите към пакет от два или три туристически района едновременно. Те са поставили и различни проблеми, които през последните години са се трупали, като липса на административен капацитет и необходимостта от яснота за устойчивото развитие на организациите.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text