site.bta Информацията за нелоялните търговски практики трябва да е по-широко огласявана, смятат експерти

 Информацията за нелоялните търговски практики трябва да е по-широко огласявана, смятат експерти
 Информацията за нелоялните търговски практики трябва да е по-широко огласявана, смятат експерти
Габриела Руменова от платформата " Ние, потребителите". Снимка: платформата
Промоциите на магазините за хранителни стоки, често съпътствани от различен тип нелоялни търговски практики, се провеждат с цел привличане на допълнителен поток от клиенти, но нерядко и за да бъдат пласирани продукти с изтичащ или дори изтекъл срок

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:49 на 23.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация