Работата с блогъри е била особено ефективна през изминалите месеци

site.btaКомуникацията на бранд България трябва да бъде с единен тон - позитивен, приятелски, гостоприемен и непретенциозен, смята министър Димитров

Комуникацията на бранд България трябва да бъде с единен тон - позитивен, приятелски, гостоприемен и непретенциозен, смята министър Димитров
Комуникацията на бранд България трябва да бъде с единен тон - позитивен, приятелски, гостоприемен и непретенциозен, смята министър Димитров
Снимка: Министерство на туризма
Служебният министър на туризма д-р Илин Димитров изнесе публична лекция пред академичната общност от студенти, докторанти и преподаватели в катедра "Икономика на туризма" на Университета за национално и световно стопанство (УНСС),  съобщиха от

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:10 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация