site.btaДигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ - Кейт, говори български език и помага при 80 сценария, свързани с банковите услуги

Дигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ - Кейт, говори български език и помага при 80 сценария, свързани с банковите услуги
Дигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ - Кейт, говори български език и помага при 80 сценария, свързани с банковите услуги
Питър Рубен, главен изпълнителен директор на ОББ. Снимка: Христо Воденов, БТА
 Година след старта си дигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ – Кейт, помага на клиентите на банката в над 80 сценария, свързани с основни банкови продукти и услуги, а съдействието ѝ използват вече над 70 на сто от всички потребители на

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:53 на 23.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация