site.btaПрез 2022 г. 36 на сто от покупките, които домакинствата в България са направили, са били на промоция, сочи проучване

През 2022 г. 36 на сто от покупките, които домакинствата в България са направили, са били на промоция, сочи проучване
През 2022 г. 36 на сто от покупките, които домакинствата в България са направили, са били на промоция, сочи проучване
Пресфото - БТА, снимка: Екатерина Тотева
През 2022 г. 36 на сто от покупките, които домакинствата в България са направили, са били на промоция. Делът на собствените марки на търговските вериги, които по принцип са с по-ниски цени, спрямо брандираните стоки, не бележи ръст. Това означава,

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:34 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация