Технологичният спад изтри милиарди от стойността на най-ценните марки

site.bta"Амазон" отново е най-ценната марка в света, измествайки от върха "Епъл", според класация на "Бранд Файненс"

"Амазон" отново е най-ценната марка в света, измествайки от върха "Епъл", според класация на "Бранд Файненс"
"Амазон" отново е най-ценната марка в света, измествайки от върха "Епъл", според класация на "Бранд Файненс"
Снимка: "Бранд Файненс"
Американският технологичен гигант "Амазон" (Amazon) си върна първото място като най-ценна марка в света въпреки спада на пазарната капитализация на компанията с 15 на сто през 2022 г. до 299,3 милиарда щатски долара. Това се посочва в най-новия

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:11 на 22.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация