site.btaЗащо компании за луксозни стоки в Европа разчитат най-много на туристите

Защо компании за луксозни стоки в Европа разчитат най-много на туристите
Защо компании за луксозни стоки в Европа разчитат най-много на туристите
Снимка: АП
Заможните туристи в Европа се очаква да бъдат в основата на по-добрите продажби, които анализатори прогнозират, че гигантите в модната индустрия Ел Ве Ем Аш (LVMH), "Керинг" (Kering) и "Ермес" (Hermes) ще обявят за второто тримесечие на годината,

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЦМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:29 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация