site.btaКак промяната на работното място да бъде управлявана и комуникирана със служителите е тема на уебинар, организиран от ГБИТК

IF 07:58:01 20-10-2021
ES0755IF.003
форум - промяна на работното място - предстоящо

Как промяната на работното място да бъде управлявана
и комуникирана със служителите е тема на уебинар,
организиран от ГБИТК


София, 20 октомври /Екатерина Тотева, БТА/
Как промяната на работното място да бъде управлявана и комуникирана със служителите е тема на двудневен уебинар - на 9 и 10 ноември, от 10.00 ч., организиран от Германо-българската индустриално-търговска камара (ГБИТК), съобщиха от Камарата в бюлетина си Bulgarien Aktuell, получен в БТА.
В съвременния свят компаниите са изправени пред предизвикателството да постигат устойчив ръст и ефективни резултати в изключително конкурентна среда. Това често налага адаптация или генерални промени на бизнес процеси, системи, технологии, длъжности и организационни структури, се посочва в публикацията. Промяната обаче често носи сериозен стрес за служителите. Тя бързо може да се отрази отрицателно на тяхната мотивация за работа, както и на лоялността им към компанията и оставането им в нея. За осигуряването на текущите проекти, инициативите за промяна и изпълнението на целите навреме е необходимо служителите да разбират, приемат и управляват промяната, така че дори в условия на промяна те да могат да се реализират, да създават стойност и постигат резултати за себе си и за компанията, се посочва в публикацията.
Целта на първия модул на уебинара е да се научим да определяме своята роля по време на промяната, да определяме разликата между планираната промяна и истинската промяна в себе си, да разграничаваме типичните фази, през които е възможно да преминем по време на промяната и да различаваме в коя фаза се намираме, да използваме прости инструменти и техники, които да ни помогнат да преминем през промяната и други.
Комуникацията в организациите, не само на дадена промяна, но и по принцип, е от изключително значение, се изтъква в публикацията. Статистиките показват, че в днешния конкурентен свят, в който организациите ежедневно се борят да задържат талантливите и успешни служители, представянето на служителите се подобрява с 20 на сто, когато те са ефективно ангажирани. Вероятността усилията на компанията за въвеждане на промени да бъдат успешни се увеличава 12,5 пъти, когато висшите ръководители комуникират промяната успешно и регулярно. Целта на втория модул на уебинар е да ни научи да приемаме и оценяваме процеса на комуникация, да разпознаваме трите елемента на комуникация и влиянието, което те имат, да адаптираме комуникационния си стил към конкретни хора и групи, както и да подготвяме съобщения, които са съдържателни и правилно таргетирани.
/Повече за уебинара може да се намери в бюлетина на Германо-българската индустриално-търговска камара Bulgarien Aktuell./
/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:29 на 19.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация