site.btaНужна е единна маркетингова концепция за България като туристическа и инвестиционна дестинация, смята браншова организация

Нужна е единна маркетингова концепция за България като туристическа и инвестиционна дестинация, смята браншова организация
Нужна е единна маркетингова концепция за България като туристическа и инвестиционна дестинация, смята браншова организация
Снимка: БТА
Националният борд по туризъм предлага да се разработи единна маркетингова концепция с широка дискусия за бранда България като туристическа и инвестиционна дестинация. В този процес трябва да се включат министерствата на туризма и на икономиката

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЦМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:21 на 27.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация