site.btaUnited Group е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV
IF 17:58:01 09-11-2021
ZM1755IF.011
медии - придобиване - изкуство
United Group е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV
София, 9 ноември /Христо Воденов, БТА/
United Group, доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV, специализирана стрийминг услуга за изкуства и култура, съобщават от офиса на компанията в София.
Marquee TV съчетава богатата смесица от танци, балет, опера, театър, класическа музика и документални филми - от съвременните и най-модерните до класиката. Предлага се директно от магазините за приложения и в големите телевизионни платформи.
По време на локдауните Marquee TV се утвърди като задължителното приложение за феновете на културата и партньор за организации по изкуствата, които искат да се свържат с аудитории онлайн. Изследванията показват, че 60 на сто от публиката в областта на изкуствата е придобила навика да гледа представления онлайн, а от тях 90 на сто продължават да гледат онлайн, дори когато гледането на живо отново става възможно, пише в съобщението.
Абонаментните стрийминг услуги, които се фокусират върху една конкретна аудитория или категория съдържание, са нараснали повече от два пъти по-бързо от играчите на масовия пазар през последните две години. На фона на цялостната прогноза на пазара за абонаментните стрийминг услуги, които могат да достигнат 100 милиарда лири до 2025 г., секторът на изкуствата едва започва дигиталния си преход, посочват от компанията United Group.
Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group, заявява "Изкуствата и културата са сред последните неексплоатирани световни вертикали за съдържание. Marquee TV е поставила основите на марка, която може да се възползва от тази възможност на всеки голям пазар".
В България United Group притежава телекомуникационния оператор Vivacom и медийната компания "Нова Броудкастинг Груп".
/ЦМ/
ZM1755IF.011
медии - придобиване - изкуство
United Group е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV
София, 9 ноември /Христо Воденов, БТА/
United Group, доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV, специализирана стрийминг услуга за изкуства и култура, съобщават от офиса на компанията в София.
Marquee TV съчетава богатата смесица от танци, балет, опера, театър, класическа музика и документални филми - от съвременните и най-модерните до класиката. Предлага се директно от магазините за приложения и в големите телевизионни платформи.
По време на локдауните Marquee TV се утвърди като задължителното приложение за феновете на културата и партньор за организации по изкуствата, които искат да се свържат с аудитории онлайн. Изследванията показват, че 60 на сто от публиката в областта на изкуствата е придобила навика да гледа представления онлайн, а от тях 90 на сто продължават да гледат онлайн, дори когато гледането на живо отново става възможно, пише в съобщението.
Абонаментните стрийминг услуги, които се фокусират върху една конкретна аудитория или категория съдържание, са нараснали повече от два пъти по-бързо от играчите на масовия пазар през последните две години. На фона на цялостната прогноза на пазара за абонаментните стрийминг услуги, които могат да достигнат 100 милиарда лири до 2025 г., секторът на изкуствата едва започва дигиталния си преход, посочват от компанията United Group.
Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group, заявява "Изкуствата и културата са сред последните неексплоатирани световни вертикали за съдържание. Marquee TV е поставила основите на марка, която може да се възползва от тази възможност на всеки голям пазар".
В България United Group притежава телекомуникационния оператор Vivacom и медийната компания "Нова Броудкастинг Груп".
/ЦМ/
news.modal.header
news.modal.text