site.btaАмазон, Фейсбук и Туитър няма да изпращат представители на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас
IF 14:03:01 22-12-2021
ES1400IF.017
САЩ - електроника - изложение - компании
Амазон, Фейсбук и Туитър
няма да изпращат представители
на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас
Сан Франциско, 22 декември /БТА/
Амазон (Amazon), компанията майка на Фейсбук (Facebook) - Мета платформс (Meta Platforms), Туитър (Twitter) и Пинтерест (Pinterest) съобщиха, че няма да изпращат представители на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (CES) идния месец на фона на все по-големите опасения заради разпространението на варианта Омикрон, предаде Ройтерс.
Амазон и подразделениео му за "умни домове" Ринг (Ring) обявиха, че няма да участват на изложението в Лас Вегас заради динамичаната ситуация с варианта Омикрон, съобщи късно снощи Блумбърг нюз.
Гигантът в онлайн търговията не отговори на молбата на Ройтерс за коментар.
Американският оператор на безжични мрежи и спонсор на конференцията Ти-мобайл (T-Mobile) също оповести, че по-голямата част от екипа му няма да присъства на изложението, а главният изпълнителен директор няма да изнесе програмна реч нито лично, нито виртуално.
Други компании също не планират големи събирания на шоуто.
В миналото изложението за потребителска електроника привличаше над 180 000 души от целия свят в множеството казина и конгресни пространства в Лас Вегас, превръщайки се в годишна "витрина" за нови тенденции и приспособления в технологичната промишленост.
Асоциацията за потребителски технологии, която организира и управлява изложението, съобщи, че шоуто ще се проведе от 5 до 8 януари 2022 година.
Предпазните здравни мерки ще включват изисквания за ваксиниране, носене на маски и тестове за Ковид-19, отбелязва асоциацията.
Туитър (Twitter) планираше да има представители, които да участват в работните групи. Сега обаче както Туитър, така и Фейсбук (Facebook) обмислят виртуално участие.
Преди да се откаже от участие, Пинтерест планираше да намали значително пространството за срещи на екипите си за продажби и партньорите.
Дженерал мотърс (General Motors) оповести вчера, че все още планира главният изпълнителен директор Мeри Бара да представи електрическия пикап на компанията Силвърадо (Silverado) и да говори лично за корпоративната стратегия на конференция на 5 януари. /Галя Горнишка/
/ЕС/
ES1400IF.017
САЩ - електроника - изложение - компании
Амазон, Фейсбук и Туитър
няма да изпращат представители
на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас
Сан Франциско, 22 декември /БТА/
Амазон (Amazon), компанията майка на Фейсбук (Facebook) - Мета платформс (Meta Platforms), Туитър (Twitter) и Пинтерест (Pinterest) съобщиха, че няма да изпращат представители на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (CES) идния месец на фона на все по-големите опасения заради разпространението на варианта Омикрон, предаде Ройтерс.
Амазон и подразделениео му за "умни домове" Ринг (Ring) обявиха, че няма да участват на изложението в Лас Вегас заради динамичаната ситуация с варианта Омикрон, съобщи късно снощи Блумбърг нюз.
Гигантът в онлайн търговията не отговори на молбата на Ройтерс за коментар.
Американският оператор на безжични мрежи и спонсор на конференцията Ти-мобайл (T-Mobile) също оповести, че по-голямата част от екипа му няма да присъства на изложението, а главният изпълнителен директор няма да изнесе програмна реч нито лично, нито виртуално.
Други компании също не планират големи събирания на шоуто.
В миналото изложението за потребителска електроника привличаше над 180 000 души от целия свят в множеството казина и конгресни пространства в Лас Вегас, превръщайки се в годишна "витрина" за нови тенденции и приспособления в технологичната промишленост.
Асоциацията за потребителски технологии, която организира и управлява изложението, съобщи, че шоуто ще се проведе от 5 до 8 януари 2022 година.
Предпазните здравни мерки ще включват изисквания за ваксиниране, носене на маски и тестове за Ковид-19, отбелязва асоциацията.
Туитър (Twitter) планираше да има представители, които да участват в работните групи. Сега обаче както Туитър, така и Фейсбук (Facebook) обмислят виртуално участие.
Преди да се откаже от участие, Пинтерест планираше да намали значително пространството за срещи на екипите си за продажби и партньорите.
Дженерал мотърс (General Motors) оповести вчера, че все още планира главният изпълнителен директор Мeри Бара да представи електрическия пикап на компанията Силвърадо (Silverado) и да говори лично за корпоративната стратегия на конференция на 5 януари. /Галя Горнишка/
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text