site.bta"Бик" влиза на пазара на временните татуировки с придобиването на канадската "Инкбокс"
IF 11:50:01 18-01-2022
SS1146IF.015
Франция - Канада - компании - придобиване
"Бик" влиза на пазара на временните татуировки
с придобиването на канадската "Инкбокс"
Париж, 18 януари /БТА/
Френската компания "Бик" (Bic), производител на химикалки, самобръсначки и запалки, обяви днес придобиването на канадската "Инкбокс", специалист в сферата на временните татуировки, предаде Ройтерс. По този начин "Бик" става лидер в тази нововъзникваща индустрия.
Извършено е първоначално изплащане на 65 милиона долара, след което ще последва отложено плащане, обусловено от продажбите и перспективите за растеж на "Инкбокс". "Бик" не уточнява какъв е лимитът, определен за отложеното плащане.
Създадена през 2015 г., "Инкбокс" е една от известните марки на пазара за временни татуировки, с продажби, достигнали 27 милиона долара през 2021 г. и с 800 000 активни клиенти.
"Бик" се надява да се възползва от дигиталния маркетинг на "Инкбокс" в рамките на стратегията си за разширяване на продуктовата гама, насочена към младото поколение. /Росица Николова/
/СС/
SS1146IF.015
Франция - Канада - компании - придобиване
"Бик" влиза на пазара на временните татуировки
с придобиването на канадската "Инкбокс"
Париж, 18 януари /БТА/
Френската компания "Бик" (Bic), производител на химикалки, самобръсначки и запалки, обяви днес придобиването на канадската "Инкбокс", специалист в сферата на временните татуировки, предаде Ройтерс. По този начин "Бик" става лидер в тази нововъзникваща индустрия.
Извършено е първоначално изплащане на 65 милиона долара, след което ще последва отложено плащане, обусловено от продажбите и перспективите за растеж на "Инкбокс". "Бик" не уточнява какъв е лимитът, определен за отложеното плащане.
Създадена през 2015 г., "Инкбокс" е една от известните марки на пазара за временни татуировки, с продажби, достигнали 27 милиона долара през 2021 г. и с 800 000 активни клиенти.
"Бик" се надява да се възползва от дигиталния маркетинг на "Инкбокс" в рамките на стратегията си за разширяване на продуктовата гама, насочена към младото поколение. /Росица Николова/
/СС/
news.modal.header
news.modal.text