site.btaАвтоматизирано уведомяване на потребителите на най-често заявяваните услуги въвеждат в троянската администрация

Автоматизирано уведомяване на потребителите на най-често заявяваните услуги въвеждат в троянската администрация
Автоматизирано уведомяване на потребителите на най-често заявяваните услуги въвеждат в троянската администрация
Снимка: Кореспондент на БТА в Троян Преслава Иванова

Автоматизирано уведомяване на потребителите на най-често заявяваните от администрация услуги е въвела община Троян, съобщи кметът на града Донка Михайлова на пресконференция. 

Услугата вече е внедрена и е част от ежедневните услуги на администрацията. Потребителите получават автоматизирано обаждане с информация за статуса на заявената от тях услуга, като се ползва роботизирана система за изпълнена и приключена услуга. Автоматизираното обаждане се случва след трикратно прозвъняване до заявителя на услугата, във времето между 12:30 и 16:30 часа. Ако в рамките на два дни системата не успее да открие заявителя, обажданията се прекратяват, каза тя.

Проектът за изграждане на автоматична система за нотификация е финансиран от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Възможност за кандидатстване са получили единствено общини, които са носители на приза „Етикет за добро управление“, подчерта кметът. След подаване на проектни предложения са класирани три общини, една от които е Троян, добави Михайлова.

/ЛРМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:46 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация