site.btaФотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху рекламата по време на международната изложба ПринтКом
BOBSTH 07:38:00 15-05-2013
IS1709BO.003 07:38
Пловдив - Международен панаир - "ПринтКом"
Фотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху
рекламата по време
на международната изложба ПринтКом
Пловдив, 15 май /Дима Шопова, БТА/
Фотографи ще демонстрират влиянието на изкуството върху
рекламата в специална експозиция по време на Международната
изложба за печатна комуникация "ПринтКом 2013". Това съобщиха от
пресцентъра на Международния панаир-Пловдив - организатор на
проявата.
В изложбата, която ще се проведе от днес до 18 май, участват
16 български фотографи със 70 творби. Националният форум е на
тема "Фотографската метафора в рекламата" и акцентира на
връзката между рекламната фотография, графичния дизайн,
предпечата, традиционния и дигиталния печат. Целта е форумът да
се превърне в биенале на рекламната фотография, което да се
провежда редовно по време на "ПринтКом".
Промените в света на печатната комуникация, помагащи на фирмите
да презентират по-добре своя имидж и своите стоки, са във
фокуса на "ПринтКом 2013", уточниха от панаирния пресцентър. В
нея участват директни и представени изложители от 19 държави -
производители и дистрибутори на печатарска техника и технологии
и всичко свързано с тях.
Международен конкурс за панаирен плакат е едно от съпътстващите
събития на изложението. 64 плаката на 24 панаирни организации
от 17 държави се състезават в съвместна проява на Международен
панаир Пловдив и Международната асоциация на изложбената
индустрия UFI. В Националния конкурс за фирмен календар участват
18 експоната.
/ИС/
news.modal.header
news.modal.text