Председател на Общински съвет – Дряново – Прессъобщение

site.btaПредседател на Общински съвет – Дряново: Приемане на изменение и допълнение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Дряново (

Председател на Общински съвет – Дряново: Приемане на изменение и допълнение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Дряново (
Председател на Общински съвет – Дряново: Приемане на изменение и допълнение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Дряново (

ПРОТОКОЛ

№80

гр. Дряново, 28.06.2023 год.

ОТНОСНО: 2. Приемане на изменение и допълнение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Дряново (вх.№0700-55/20.06.2023г)

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №848

  1. На основание чл.21 ал.2, във връзка с чл.21 ал.1 т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.8 ал. 2 от Закона за общинската собственост и чл.79 от Административно-процесуалния кодекс, Общинският съвет - Дряново приема следните изменения и допълнения в Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Дряново:

1.1. Чл.4 се допълва с нова ал.7, както следва:

(7) Общинският съвет определя имотите на територията на общината, извън имотите, предназначени за изпълнение на функциите на органите на местното самоуправление и местната администрация, които се предоставят за управление на съответните кметове на кметства и кметски наместничества.

1.2. Съдържанието на чл.19 се изменя по следния начин:

Чл.19. При сключването на договор за наем, бъдещият наемател е длъжен да внесе предварителна вноска в размер на договорената месечна/годишна наемна цена. Тази сума служи като гаранция за изпълнение на клаузите по договора. Ако клаузите са изпълнени и са платени всички наемни вноски, консумативи, данъци, такси и др. при изтичане на договора, предварителната вноска се връща на наемателя. Предварителна вноска не се внася при сключване на договори за наем на земеделски земи от общинския поземлен фонд.

1.3. Чл.29 ал.9 се изменя, както следва:

(9) Наемът се определя ежегодно, с Решение на общински съвет, като не може да бъде по-нисък от размера на средното годишно рентно плащане за землищата в Община Дряново, одобрено от директора на ОД Земеделие - Габрово.

  1. Настоящото решение и изменения и допълнения в Наредбата, на основание чл.37 ал.3 от ЗНА и чл.109 ал.2, изр. първо, предложение второ от Правилник за организацията и дейността на Общински съвет, неговите комисии и взаимодействието му с Общинска администрация Дряново, да се разгласят на населението на общината, чрез публикуването им на интернет страницата на Община Дряново, от която дата влизат в сила измененията и допълненията в наредбата.

…………………………….

ОТНОСНО: 3. Предложение с вх.№4700-24/22.06.2023г относно:

Изменение на Правилника за организацията и дейността на Общинско предприятие „Чисто Дряново“

Приет с Решение: №317/28.07.2017г на Общински съвет – Дряново (Протокол №40)

Изменен и допълнен с Решения: №390/30.01.2018г (Протокол №49),  №45/31.01.2020г (Протокол №7), №517/31.03.2022г (Протокол №52), №797/28.04.2023г (Протокол №77) на Общински съвет – Дряново.

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №849

На основание чл.21 ал.2, предл. първо от Закона за местното самоуправление и местната администрация, Общински съвет – Дряново

РЕШИ:

  1. Приема изменения в Правилника за организацията и дейността на Общинско предприятие „Чисто Дряново”, съгласно приложения проект за изменение, към настоящото предложение, както следва:

Изменя чл.8 ал.1 от Правилника за организацията и дейността на Общинско предприятие „Чисто Дряново“, който придобива следната нова редакция:

Чл.8 (1) Численият състав на Организационно–управленската структура на предприятието е от 30 бройки, както следва:

по

ред

Длъжност

Заети бройки

1

Директор

1

2

Организатор

1

3

Счетоводител

1

4

Шофьор

5

5

Сметосъбирач

5

6

Събирач отпадъци

5

7

Работник озеленяване

2

8

Общ работник

10

 

  1. Настоящото решение и изменение на правилника, на основание чл.37 ал.3 от ЗНА и чл.109 ал.2, изр. първо, предложение второ от Правилникa за организацията и дейността на Общински съвет, неговите комисии и взаимодействието му с Общинска администрация Дряново, да се разгласят на населението на общината, чрез публикуването им на интернет страницата на Община Дряново, от която дата влиза в сила извършеното изменение.

…………………………….

 ОТНОСНО: 4. Промяна в Условията за ползване на услугите на „Регионален хоспис“ ЕООД гр. Габрово – стационар гр. Дряново (вх.№6200-98/21.06.2023г)

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №850

На основание чл.21 ал.1 т.23 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и Заповед №4/15.06.2023г на Управителя на „Регионален хоспис“ ЕООД гр. Габрово – стационар гр. Дряново, Общински съвет - Дряново

РЕШИ:

  1. Променя Условията за ползване на услугите на „Регионален хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново с финансовата подкрепа на Община Дряново, както следва:

ОТ:

„• Лицето, кандидатстващо за ползване услугите на „Регионален Хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново и неговите близки заплащат такса в размер на 16 /шестнадесет/ лева на ден;

  • Община Дряново подпомага финансово със средства от Общинския бюджет лицата настанени в „Регионален Хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново, като заплаща 60% от цената на ден за пациент – 24 /двадесет и четири/ лева, със Заповед на Кмета за отпускане на индивидуална помощ на настаненото лице;

………………

  • При пациент без близки с родствена връзка по права линия до първа степен и без месечни доходи, цялата издръжка от 40 лв на ден се поема от Община Дряново, със Заповед на Кмета за отпускане на индивидуална помощ. Срокът на пребиваване е до три последователни месеца за календарна година, след което ползването на услугата се прекратява;

………………“

СТАВА:

„• Лицето, кандидатстващо за ползване услугите на „Регионален Хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново и неговите близки заплащат такса в размер на 20,00 /двадесет/ лева на ден;

  • Община Дряново подпомага финансово със средства от Общинския бюджет лицата настанени в „Регионален Хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново, като заплаща 60% от цената на ден за пациент – 30 /тридесет/ лева, със Заповед на Кмета за отпускане на индивидуална помощ на настаненото лице;

………………

  • При пациент без близки с родствена връзка по права линия до първа степен и без месечни доходи, цялата издръжка от 50,00 /петдесет/ лева на ден се поема от Община Дряново, със Заповед на Кмета за отпускане на индивидуална помощ. Срокът на пребиваване е до три последователни месеца за календарна година, след което ползването на услугата се прекратява.

………………“

  1. Промените в Условията за ползване на услугите на „Регионален хоспис” ЕООД гр. Габрово - стационар гр. Дряново с финансовата подкрепа на Община Дряново влизат в сила от 20.07.2023г.
  2. Възлага на Кмета на община Дряново да оповести промените в Условията чрез официалната страница на Община Дряново, за да станат достояние на населението на общината.

…………………………….

ОТНОСНО: 5. Промяна и допълване на разчета за капиталовите разходи за 2023 год. (вх.№2200-606/16.06.2023г) /Във връзка с Решение №754 от 27.02.2023г за закупуване на ПИ за присъединяване към стадион в с. Гостилица/

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №851

  1. На основание чл.21 ал.1 т.6 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и във връзка с чл.124 ал.2 и чл.125 ал.1 т.2 от Закона за публичните финанси, Общински съвет - Дряново одобрява извършването на промени в разходните параграфи в разчета за капиталови разходи и бюджета на Община Дряново за 2023г в Раздел II. „Капиталови разходи, финансирани от собствени приходи и преходни остатъци“, като промяната се отразява както следва:
  • Включва се обект „Закупуване на недвижим имот, намиращ се в с. Гостилица, общ. Дряново“ по §5400 „Придобиване на земя“ на стойност 9460 лв, който в разходната част на бюджета ще бъде отразен в дейност 2714 „Спортни бази за спорт за всички“. Намалява се параграф §1020 „Разходи за външни услуги“ с 9460 лв в дейност 2714 „Спортни бази за спорт за всички“.
  1. Задължава кмета на община Дряново да извърши необходимите промени, считано от датата на взетото решение.

…………………………….

ОТНОСНО: 6. Даване на съгласие за предоставяне под наем на един брой паркомясто, находящо се в гр. Дряново в района на кръстовището между ул. „Шипка“ към ул. „Георги С. Раковски“, разположено в Поземлен имот с ид.23947.501.9623 по КККР на гр. Дряново (вх.№2200-453/14.06.2023г) /Схема на паркоместа №28, гр. Дряново/

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №852

Общински съвет – Дряново не прие направеното предложение.

…………………………….

ОТНОСНО: 7. Даване на съгласие за откриване на процедура за отдаване под наем, определяне на начална месечна конкурсна цена и конкурсни условия на част от имоти - публична общинска собственост (вх.№6200-78/21.06.2023г) /Помещения, находящи се в административни сгради в с. Керека и с. Скалско/

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №853

  1. На основание чл.21 ал.1 т.12 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.8 ал.9 от Закона за общинската собственост и чл.5 ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет - Дряново допълва Програма за управление и разпореждане с имоти, общинска собственост в Община Дряново през 2023г (приета с Решение №733 от Протокол №72/30.01.2023г на ОбС-Дряново), като в раздел III „Имоти и терени предвидени за провеждане на процедури за отдаване под наем и/или концесия през 2023 година“, допълва т.1 със следния пункт:
  • Помещение, находящо се в с. Керека, част от Административна сграда с идентификатор 36751.501.109.1 по КК на с. Керека, с площ от 10,50 кв.м, построена в Поземлен имот с идентификатор 36751.501.109 по КК на с. Керека, общ. Дряново, съгласно АОС №2997/17.07.2018г.
  • Помещение, находящо се в с. Скалско, част от Административна сграда, с площ от 12,25 кв.м, находяща се в с. Скалско, УПИ IV-56 от кв.10 по плана на с. Скалско от 1980г, съгласно АОС №249/27.10.1998г.
  1. На основание чл.21 ал.1 т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация във връзка с чл.14 ал.7 от Закона за общинската собственост и чл.25 ал.1 и ал.2 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, Общински съвет - Дряново, дава съгласие за откриване на процедура за отдаване под наем за срок от 5 /пет/ години, чрез провеждане на публично оповестен конкурс, на:
  • Помещение, находящо се в с. Керека, част от Административна сграда с идентификатор 36751.501.109.1 по КК на с. Керека, с площ от 10,50 кв.м, построена в Поземлен имот с идентификатор 36751.501.109 по КК на с. Керека, общ. Дряново, съгласно АОС №2997/17.07.2018 г.
  • Помещение, находящо се в с. Скалско, част от Административна сграда, с площ от 12,25 кв.м, находяща се в с. Скалско, УПИ IV-56 от кв.10 по плана на с. Скалско от 1980г, съгласно АОС №249/27.10.1998г.
  1. Общински съвет - Дряново определя начална месечна конкурсна наемна цена, на основание Тарифа за базисни месечни наемни цени на имоти общинска собственост /т.III, т.3/, както и условия за провеждане на конкурса, както следва:

3.1. Определя начална месечна конкурсна наемна цена за:

  • помещение с площ от 10,50 кв.м, находящо се в с. Керека, част от Административна сграда с идентификатор 36751.501.109.1 по КК на с. Керека – 12,08 лв /дванадесет лева и осем стотинки/ без ДДС, съгласно Тарифа за базисни месечни наемни цени на имоти общинска собственост (10,50 кв.м х 1,15 лв).
  • помещение с площ от 12,25 кв.м, находящо се в с. Скалско, част от Административна сграда находяща се в с. Скалско, УПИ IV-56 от кв.10 по плана на с. Скалско – 14,09 лв /четиринадесет лева и девет стотинки без ДДС, съгласно Тарифа за базисни месечни наемни цени на имоти общинска собственост (12,25 кв.м х 1,15 лв).

3.2. Помещенията да се използват за разполагане на съоръжения и извършване на пощенски услуги.

  1. Възлага на кмета на община Дряново да извърши всички фактически и правни действия за отдаване под наем на помещенията, включително да определи условията по конкурса и сключи договор със спечелилия участник.

…………………………….

ОТНОСНО: 8. Искане за допускане изработване на проект за частично изменение на подробен устройствен план - план за регулация (ЧИ на ПУП-ПР) за УПИ I от кв.23 по плана на с. Косарка, общ. Дряново (вх.№ОБА3-04-14/07.06.2023г) /Във вр.с искане от Виктор Лещаков/

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №854

  1. Ha основание чл.21 ал.1 т.8 и т.11 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл.134 ал.1 т.1 от Закона за устройство на територията, Общински съвет - Дряново:
  2. Одобрява техническо задание по чл.125 ал.2 от ЗУТ за изработване на ЧИ на ПУ ПР за УПИ I от кв.23 по регулационния план на с. Косарка, общ. Дряново, съставено от Възложителя.
  3. Разрешава изработването на проект за ЧИ на ПУП-ПР за УПИ I от кв.23 по регулационния план на с. Косарка, общ. Дряново.

Проектът за ЧИ на ПУП-ПР за УПИ I от кв.23 по плана на с. Косарка, общ. Дряново, да се изготви при следните условия:

-  ЧИ на ПУП-ПР да се изработи от технически правоспособни лица съгласно чл. 229 и чл. 230 от ЗУТ;

-  При изготвянето на проекта за ЧИ на ПУП-ПР да се предвидят подходящи връзки с изградената техническа инфраструктура, или да се запазят съществуващите ако има изградени такива;

-  ЧИ на ПУП-ПР да се съгласува с Енерго Про, ВиК и РИОСВ;

-  Да се представи скица-проект за промяна на границите от СГКК - гр. Габрово с регистър на засегнатите имоти;

-  Да се уеднаквят номерата на поземления имот и на урегулирания такъв;

-  Да се даде пореден номер на урегулираният поземлен имот северно от УПИ I от кв.23, който попада в границите на дерето и е с отреждане - „За озеленяване“. Да се спазят изискванията на чл.19 от ЗУТ по отношение на същия.

Предложението за ЧИ на ПУП-ПР има за цел промяна на регулационните линии на УПИ I от кв.23 по регулационния план на с. Косарка, община Дряново, като същите се поставят по имотните граници на ПИ с идентификатор 38710.501.206 по КККР на с. Косарка, общ. Дряново.

  1. Възлага на Кмета на Община Дряново да проведе необходимите действия по ЗУТ.

…………………………….

 ОТНОСНО: 9. Искане за допускане изработване на проект за частично изменение на подробен устройствен план - план за регулация и застрояване (ЧИ на ПУП-ПРЗ) за кв.30 и образуването на нови кв.30а и кв.30б по регулационния план на с. Керека, общ. Дряново (вх.№ОБА3-04-17/20.06.2023г) /Във вр.с Искане от Петър Петров/

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №855

  1. Ha основание чл.21 ал.1 т.8 и т.11 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл.134 ал.1 т.1 от Закона за устройство на територията, Общински съвет - Дряново:
  2. Одобрява техническо задание по чл.125 ал.2 от ЗУТ за изработване на ЧИ на ПУП-ПРЗ за кв.30 и образуването на нови кв.30а и кв.30б по регулационния план с. Керека, общ. Дряново.
  3. Разрешава изработването на проект за ЧИ на ПУП-ПРЗ за кв.30 и образуването на нови кв.30а и кв.306 по регулационния план с. Керека, общ. Дряново.

Проектът за ЧИ на ПУП-ПРЗ да се изработи при следните условия:

  • ЧИ на ПУП-ПРЗ да се изработи от технически правоспособни лица съгласно чл. 229 и чл. 230 от ЗУТ;
  • Да се предвидят подходящи връзки с изградената техническа инфраструктура за всеки един от новообразуваните УПИ;
  • ЧИ на ПУП-ПРЗ да се съгласува с РИОСВ, електроразпределителното и водоснабдителното дружества, опериращи на територията на с. Керека, общ. Дряново;
  • Да се затворят новообразуваните строителни квартали;
  • Да се представи баланс на територията с информация за площта на всеки УПИ.

Предложението за ЧИ на ПУП-ПРЗ има за цел проектирането на два нови строителни квартала, както и промяна на съществуващ строителен квартал №30. Заличат се 4 УПИ и се образуват нови 24 УПИ по регулационния план на с. Керека, общ. Дряново.

  1. Възлага на Кмета на Община Дряново да проведе необходимите действия по ЗУТ.

…………………………….

ОТНОСНО: 10. Компенсирана промяна на обект от разчета за капиталовите разходи на Община Дряново за 2023 год., финансирани със средства от ЦБ от 2023 год. (вх.№0700-56/27.06.2023г)

Вносител: Трифон Панчев – кмет на Община Дряново.

 

РЕШЕНИЕ №856

На основание чл.21 ал.1 т.6 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и във връзка с чл.124 ал.2 от Закона за публичните финанси, Общински съвет - Дряново извършва промени в бюджета на Община Дряново, както следва:

  1. Обект „Изграждане на нова планировка на ул. „Бачо Киро“ 1-51 след промяна на водопроводна инсталация“ разчетен в дейност 2619 „Други дейности по жилищното строителство, благоустройството и регионалното развитие“ по § 5206 „Изграждане на инфраструктурни обекти“ на стойност 569 400 лв преминава в § 5100 „Основен ремонт на ДМА“ с наименование „Основен ремонт на ул. „Бачо Киро“ 1-51“ в същата дейност.
  2. Задължава кмета на община Дряново да извърши необходимите промени, считано от датата на взетото решение.

 

ТОДОР ГЕОРГИЕВ /П/

Председател на Общински съвет – Дряново

СТЕФКА ПЕНКОВА /П/   МИЛЕН СТОЯНОВ /П/    ГАЛИН ГЕРГАНОВ /П/

Заместник-председател     Заместник-председател          Заместник-председател

на ОбС-Дряновo                на ОбС-Дряновo                на ОбС-Дряновo

Водил протокола: /п/

Радослава Вълкова

Ст. експерт при ОбС-Дряново в дирекция АПИОВО

 

/ВМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:08 на 18.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация