Капански ансамбъл – Разград – Прессъобщение

site.btaКапански ансамбъл – Разград: Танцьори от варненско училище проведоха производствената си практика в Капанския ансамбъл

Капански ансамбъл – Разград: Танцьори от варненско училище проведоха производствената си практика в Капанския ансамбъл
Капански ансамбъл – Разград: Танцьори от варненско училище проведоха производствената си практика в Капанския ансамбъл
Снимка: Капански ансамбъл – Разград

15 деца от VI, IX, X и XI клас на СУ „Елин Пелин“ – Варна с ръководител Даниел Маринов проведоха производствената си практика в Капанския ансамбъл.

„Това стана след договорка с ръководството на училището за съвместна работа и взаимопомощ и е част от опитите ни да стигнем до момичета и момчета на прага на професионалния им път и да попълним състава с млади хора“, казва директорът на Капанския ансамбъл Светослав Стойчев. Плановете са учебните практики в залата на капанци да станат традиция. 

По време на занятията сега учениците от специалност „Български танци“ се включиха в общ екзерсис с професионалистите от ансамбъла, разучиха комбинациите от „Осенски танц“ и на финала го изпълниха заедно. 

Идеята е част от репертоара на Капанския ансамбъл да поставен в училището и да бъде включен в поредица съвместни концерти. Договорката включва още през следващата учебна година момичетата и момчетата от паралелките „Български танци“ от XI и XII клас в продължение на 20 учебни дни да проведат стажа си в Капанския ансамбъл. А вече пълнолетните – при желание, да продължат професионалното развитие в Капанския ансамбъл. Вече има две заявки за това от две момчета, очакват се още две - от момичета, година по-малки от момчетата.

 

/СТГ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:46 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация