Община Ловеч – Прессъобщение

site.btaОбщина Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация

Община Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация
Община Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация
Снимка: Пресцентър

Ново предложение за численост и структура на общинската администрация внася за разглеждане в общинския съвет кметът Страцимир Петков. Предложението включва трима зам.-кметове, шест дирекции и шест самостоятелни отдела. 

На пряко подчинение на кмета е дирекция „Проекти и програми“ с два отдела и 18 щатни бройки, два самостоятелни отдела – „Мобилност, контрол и сигурност“ (13 щатни бройки) и „Връзки с обществеността и протокол“ (3 бр.), както и звеното за вътрешен одит (2 бр.). За дейността на дирекция „Местни приходи“ – 17 щатни бройки, без отдели, както и дирекция „Бюджет и финанси“ (с два отдела и 19 щатни бройки) отговаря зам.-кметът по финанси. В неговия ресор е още самостоятелният отдел „Общинска собственост“ (7 бр.). В ресора на зам.-кмета по строителство и околна среда е дирекция „Техническа инфраструктура, устройство на територията и околна среда“ с два отдела и служители в дирекцията и обща численост 25 щатни бройки. Зам.-кметът по хуманитарни дейности отговаря за дирекция „Образование, здравеопазване, култура и спорт“ – два отдела, 18 бр. 

Дирекция „Административноправно и информационно обслужване“ е без отдели, с 23 щатни бройки, за дейността й отговаря секретарят на Общината.

В структурата са още главният архитект, кметовете на кметства (20 бр.) и кметските наместници (14 бр.) – на пряко подчинение на кмета на Общината, както и специалистите по административно-финансовото обслужване в кметствата. 

Предлаганата промяна касае преориентиране на структурни звена. Общата численост е 206 щатни бройки, от които 135 с държавно финансиране и 71 дофинансирани с местни приходи. Числеността на персонала в общата администрация е 58 бр., в специализираната – 108 бр. 22 са ръководните длъжности – секретар, главен архитект, 7 в общата администрация, 13 в специализираната. Предложението е разработено според Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, спазени са изискванията за структуриране на дирекциите и отделите в специализираната администрация, както и за числеността на персонала в общата и специализираната администрация, съобразен е нормативът за ръководните длъжности.

Предложението влиза на сесия на 25 април, утре ще бъде разгледано от постоянните комисии на общинския съвет. 

/АЧМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:36 на 30.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация