site.btaИнститут за развитие на публичната среда: В средата на кампанията – 1.3 милиона лева за реклама в медиите
Институт за развитие на публичната среда продължава да мониторира разходите за медии в кампанията за 2-и април. В него са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.
А данните показват, че десет дни преди изборите, подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 1 309 062 лв. (без ДДС). Така разходите за медии на участниците в кампанията продължават да са едни от най-ниските от 2014 г. насам.
Кои формации отделиха най-много за реклама и към кои медии насочиха средствата си, може да прочетете в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “В средата на кампанията – 1.3 милиона лева за реклама в медиите”.
Надяваме се тя да е полезна за вашата работа.
news.modal.header
news.modal.text