site.btaОБЯВА

IS 16:49:02 12-06-2018
MM1647IS.011
ЦЕНТРАЛНА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ - съобщение

ОБЯВА


Централната избирателна комисия обявява, че ще
извърши подбор за заемане длъжността "Главен
специалист-домакин" в Звено "Финансово-счетоводна
и стопанска дейност", Дирекция "Администрация" на
Централната избирателна комисия (ЦИК).
I. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Образование - средно;
2. Професионална област - не се определя;
3. Минимален професионален опит - 2 години в областта на управление на стоково-материални ценности;
4. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишен по съответния ред от правото да заема материално-отчетническа длъжност.
5. Компютърна грамотност.
II. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

Опит с архивиране на документи.

III. Кратко описание на длъжността:

Организира и изпълнява цялостния процес по краткосрочно планиране, проучване, заявяване и снабдяване, съхраняване и предоставяне на материални активи, канцеларски материали и консумативи на членовете на ЦИК и служителите от администрацията.
Отчита движението на стоково-материалните ценности.
Организира и отговаря за текущите и основните ремонти на материалните активи на ЦИК.
Извършва организация по транспортното обслужване в ЦИК.
Участва в различни дейности, свързани с архивиране на документи в ЦИК.
Изпълнява възложени му различни оперативно-технически задачи

V. Правоотношение: трудово.
VI. Начин на провеждане на подбора:
1. Подбор по документи;
2. Интервю.
С интервюто се оценяват познанията в аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.

VII. Необходими документи:

1. Заявление за участие в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 4 от раздел I.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация (ако има такава).
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.

VIII. Срокът за подаване на документите е 15 (петнадесет) работни дни и започва да тече от деня, следващ датата на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия.

IX. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител всеки работен ден в гр. София, сградата на Народното събрание, пл. "Княз Александър I" номер 1, вход от страната на бул. "Дондуков", на вътр. тел. 3713, в срока по раздел VIII. При подаване на документите кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността. Работното време за приемане на документи е от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 17,00 часа.

X. Срокът за провеждане на подбора по документи и интервюто е 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ датата на обявяване на интернет страницата на Комисията списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания. В случай на промяна на срока кандидатите ще бъдат уведомени на посочен от тях телефон и на интернет страницата на Комисията.

XI. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.

XII. Списъците и всички други съобщения във връзка с провеждане на процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, ще се обявяват на интернет страницата на ЦИК.

XIII. Брой работни места, за които е обявен подбора - 1 щатна бройка.

XIV. Размер на основното трудово възнаграждение - 1 200 лв.


/ММ/



news.modal.header

news.modal.text

Към 20:24 на 29.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация