Народно събрание – Прессъобщение

site.btaПредизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни ще бъдат обсъдени на кръгла маса в Народното събрание

Предизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни ще бъдат обсъдени на кръгла маса в Народното събрание
Предизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни ще бъдат обсъдени на кръгла маса в Народното събрание

„Приобщаващото образование на ученици със специални образователни потребности – добри модели и нови предизвикателства“ е темата на кръгла маса на 25 март 2025 г. в Народното събрание. Форумът, който е по инициатива на народния представител от Комисията по образованието и науката Йорданка Фандъкова, ще започне в 12.30 часа в зала 134 на парламента, пл. „Княз Александър I“ 1.

Предвижда се на откриването на кръглата маса изказвания да направят народният представител Йорданка Фандъкова и министърът на образованието и науката Красимир Вълчев.

„Приобщаване на ученици със специални образователни потребности в институциите в системата на предучилищното и училищното образование – състояние и перспективи“ е темата, която ще представи пред участниците във форума директорът на Дирекция „Приобщаващо образование“ в Министерството на образованието Грета Ганчева. Директорът на Български център за нестопанско право Надя Шабани ще говори за предизвикателствата пред интегрираната подкрепа на деца със специални образователни потребности.

На форума ще бъдат показани добри практики, прилагани от Образователен комплекс „Милея“ и Фондация „Светът на Мария“. Поуките от опита на 23. Средно училище “Фредерик Жолио-Кюри“ в приобщаващото образование и постигнатото от 140. Средно училище „Иван Богоров“ за изграждане и управление на приобщаваща среда чрез обучение по изкуства в неспециализирани училища също ще бъдат представени на кръглата маса.

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:41 на 26.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация