Министерство на туризма – Прессъобщение

site.btaБългария привлече силен интерес като атрактивна туристическа дестинация на първо по рода си роудшоу в Дубай

България привлече силен интерес като атрактивна туристическа дестинация на първо по рода си роудшоу в Дубай
България привлече силен интерес като атрактивна туристическа дестинация на първо по рода си роудшоу в Дубай
Снимка: Министерство на туризма

Събитието, организирано от Министерство на туризма, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, Алианс Българско Черноморие, хотел „Интернационал“ и „Уин Травъл“, събра близо 100 травъл агенти от ОАЕ, Близкия и Среден изток

С голям успех премина първото в историята роудшоу, посветено на промотирането на България като атрактивна туристическа дестинация в Обединените арабски емирства. Събитието се проведе на 20 февруари в престижния петзвезден хотел „Shangri-La Dubai” и привлече близо 100 представители на водещи туристически агенции от регионите на Близкия и Среден изток.

Събитието бе открито с приветствена реч от Негово Превъзходителство г-н Иван Йорданов - Посланик на Република България в Обедините арабски емирства, който подчерта значимостта на това събитие за задълбочаването на двустранните туристически отношения между двете страни и възможностите занапред, което то открива.

Презентация за страната ни изнесоха д-р Франк Кванте – Главен изпълнителен директор на концесионера на Летище Бургас и Летище Варна – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, и г-жа Радостина Златева – Старши експерт развитие на въздушния трафик в компанията, които представиха разнообразието от възможности, които България предлага за всеки вкус – от уникална природа и благоприятен климат с четири сезона, през SPA и балнеотуризъм, до голф развлечения и богат избор от изживявания. Акцент в презентацията беше новата директна авиолиния Абу Даби – Варна, която стартира от 31 март и ще се изпълнява три пъти седмично от Wizz Air, осигурявайки бърз и удобен достъп до Българското Черноморие.

След презентационната част, участниците имаха възможност да проведат индивидуални B2B срещи, които дадоха възможност за създаване на нови партньорства и обмяна на идеи. Вечерта завърши с елегантна гала вечеря на фона на жива музика, докато на огромен екран бяха излъчени вдъхновяващи видеа от различни български дестинации. 

Събитието се отличи със силно българско участие, като повече от 15 организации от туристическия сектор представиха страната. Сред тях бяха хотелиери, туроператори, представители на Алианс Българско Черноморие, Министерството на туризма и Община Варна.

Сред официалните гости бяха още: г-н Станислав Димитров, Генерален консул на Република България в Дубай и Северните емирства, и Валентин Стоев, Ръководител на Службата по търговски и икономически въпроси в Дубай. Министерството на туризма бе представено от г-жа Дора Иванова от Дирекция „Международна дейност и визови режими“, а Община Варна – от г-жа Мариана Хаджиева, Старши експерт по интегрирани маркетингови комуникации и анализи.

Събитието бе подкрепено от Министерството на туризма, в сътрудничество с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД , Алианс Българско Черноморие, хотел „Интернационал“ и „Уин Травъл“.

След успешното роудшоу предстои следващият етап от кампанията за популяризиране на България в ОАЕ – организирането на опознавателна обиколка („fam trip“) за представители на водещи туристически агенции в региона. Целта е те да се запознаят отблизо със Северното Черноморие, неговите природни и културни богатства, хотелската база и разнообразните възможности за туризъм, които регионът предлага.

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:42 на 24.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация