site.btaОбщина Варна обяви обществената поръчка за основен ремонт на ОУ „Добри Чинтулов“ за над 5 млн. лв.
Община Варна обяви днес (8 октомври) обществена поръчка за основен ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и изграждане на външен асансьор на ОУ „Добри Чинтулов". Проектът е по процедурата „Модернизация на образователна среда” и се финансира по Националния план за възстановяване и устойчивост (НПВУ).
Прогнозната стойност на проекта е до 5,3 млн. лв. без ДДС. Ремонтът на училището трябва да бъде изпълнен до месец април 2026 г.
Ремонтните дейности включват обновяване на фасадата, топлоизолиране по всички външни стени, покрив и подмяна на дограма според стандартите за висока енергийна ефективност, нови мазилки и настилки, обновяване на всички санитарни помещения, подмяна на всички врати.
След ремонта училището ще бъде с подменени водосточни тръби и улуци, като се предвижда и обновяване на цялата вътрешна ВиК мрежа, на системата на отопление, включително подмяна на отоплителните тела. Предвижда се монтаж на батерии и инвертори, част от фотоволтаична централа за автономно захранване с електрическа енергия, инсталиране на соларни панели, обновяване на електро-инсталацията, въвеждане на мерки за осигуряване на пожарна безопасност. Ще се изградят също външен асансьор, осигуряващ достъпна среда, както и външни стълби.
Към момента в сградата се обучават над 900 ученици в общо 38 паралелки, а персоналът е от близо 100 души - педагогически и непедагогически. Срокът за приемане на офертите на кандидатите е до 7 ноември 2024 г.
Учениците продължават да учат в училището в обичайния режим до края на първия учебен срок. Графикът за преместването в приемащите училища от втория учебен срок се координира от Дирекция „Образование и младежки дейности“ (ОМД) и се съобразява максимално с удобствата за децата и родителите, както и с преместването на общо три училища, по линия на ремонтите по НПВУ.
Кметът Благомир Коцев разпореди да се провеждат информационни срещи на дирекция ОМД с настоятелството, учителите и родителите. Заместник-кметът по образование Павел Попов координира целия процес и логистика с цел удобство за всички заинтересовани страни и най-вече за децата. Процесът вече от месеци е в координация с ръководството на училището, което информира настоятелството и родителите по логистичните въпроси.
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text