Институт за развитие на публичната среда - Прессъобщение

site.btaМесец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите

Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите
Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите

Два дни преди предсрочните парламентарни избори кампанията на партиите вече е във финалната си фаза.

За поредна кампания екипът на Институт за развитие на публичната среда следи средствата, които партиите влагат в медийно отразяване - традиционно основно разходно перо в отчетите на политическите формации. Мониторингът ни включва официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 

В края на предизборната надпревара публикуваме резултати с актуалност към 28-и септември, 2022 г. Подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 3 020 075 лв. (без ДДС). Така за последните осем дни средствата за партийна реклама са се увеличили с близо 1 млн. лв.

Кои са най-предпочитаните медии и кой участник е вложил най-много за реклама, може да видите в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите”

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:52 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация