site.btaНад 90 процента от клиентите на Техем в София се отчитат дистанционно

BOBSTH 14:55:01 07-05-2019
MH1454BO.028
Техем - отчитане - информация

Над 90 процента от клиентите на Техем в София се отчитат дистанционно


София, 7 май /Антоан Николов, БТА/
Над 90 процента от клиентите на Техем в София са монтирали уреди с дистанционно отчитане и не се налага да осигуряват достъп до имотите си за отчет. Една част от тези потребители обаче не са подменили водомерите с уреди с радио модул и за това се налага да осигурят достъп само за отчет на потреблението на топла вода. Това съобщиха от фирмата за топлинно счетоводство.
Отчетната кампания за отоплителен сезон 2018/2019 за клиентите на Техем в София ще продължи до 9 юни. До тогава потребителите трябва да осигурят достъп до имотите си или да заявят допълнителен индивидуален отчет. Неосигуряването на достъп до уредите дори на един клиент в сградата до края на този срок, означава начисляване на максимална мощност на този потребител и последващи корекции в изравнителните сметки на всички клиенти.
Клиентите могат да очакват изравнителни сметки след 5 юли, които са с информационен характер, а след изтичане на 30-дневен срок за корекции, ще бъдат предадени на топлофикационното дружество в София към 5 август, посочиха от Техем.
/МХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 11:53 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация