site.btaСЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри
![СЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри](/upload/1778717/20230712105333_V_SH8794-01.jpeg?l=1000)
![СЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри](/upload/1778717/20230712105333_V_SH8794-01.jpeg?l=1000&original=)
Съветът за електронни медии (СЕМ) и Националният съвет за саморегулация (НСС) проведоха обучение на инфлуенсъри. Темата на събитието бе „Регулация и етични правила на инфлуенсър маркетинга“, съобщават от медийния регулатор.
Сред въпросите, включени в обучението, са тези за саморегулацията в рекламата, развитието на инфлуенсър маркетинга, регулацията на аудио-визуалното съдържание в областта на рекламата и тенденциите в развитието на регулацията в Европа, защита на потребителите и конкуренцията и защита на авторското право.
По темите са говорили изпълняващата длъжността председател на СЕМ д-р Симона Велева, изпълнителният директор на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) Анна Танова, председателят на етичната комисия към НСС Надя Чукова и Андреа Андреев - специалист в областта на интелектуалната собственост.
Обучението се радва на изключителен интерес, като се дадоха заявки за това да се проведат и други следващи такива, посочват от Съвета за електронни медии.
Събитието е осъществено с подкрепата на АБРО, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.
/ ГН
/ТС/
news.modal.header
news.modal.text