site.btaВ центъра на Смолян откриха информационно табло, представящо Китай

В центъра на Смолян откриха информационно табло, представящо Китай
В центъра на Смолян откриха информационно табло, представящо Китай
БТА, Информационно табло, представящо Китай, откриха в центъра на Смолян. От ляво надясно: Иван Иванов, председател на читалище "Христо Ботев"; Момчил Караиванов, председател на Българо-китайското дружество в Смолян; Марин Захариев, заместник-кмет; Хун Хай, директор на Китайския културен център в София; Сийка Суркова, кмет на Момчиловци. Снимка: Христина Георгиева, кореспондент на БТА в Смолян

Информационно табло, представящо Китай, бе открито днес в центъра на Смолян. Китайският кът пред читалище „Христо Ботев“ в града бе открит от Хун Хай - директор на Китайския културен център в София, Марин Захариев - заместник-кмет на Смолян, Момчил Караиванов - председател на Българо-китайското дружество в Смолян, Иван Иванов - председател на читалище „Хр. Ботев“ и кмета на Момчиловци Сийка Суркова. Китайският кът не само представя културата и възможностите за туризъм между двете страни, но и представлява прозорец към Китай за жителите на Смолян, посочи при откриването Хун Хай. 

На информационно-рекламното табло са показани символи и забележителности на азиатската държава. Част от изображенията се генерират чрез мултимедия. Наред с китайските картини и фотоси, в къта са поставени емблемите на Община Смолян, читалището и рекламната марка „Родопи – планина по-близо до звездите“.  Новото табло е част от кампанията за популяризиране на област Смолян като туристическа дестинация в Китай, посочи Момчил Караиванов. Той представи информация за участието на Смолян и Момчиловци на туристическо изложение в Нинбо, Китай през октомври. Милиони китайци консумират всеки ден мляко с марка „Момчиловци“, родопското село е изключително популярно в Китай, допълни Караиванов. Според него рекламната кампания цели да популяризира Родопите и долината на розите като туристическа дестинация, основавайки се на известността на  Момчиловци като място на дълголетие.   

Млякото с марка „Момчиловци“ се превърна в мост на сътрудничество, заяви Сийка Суркова. Тя посочи, че връзките  с китайските  партньори отново са възстановени, след паузата по време на КОВИД пандемията. Съживяването на сътрудничеството се усеща и като ръст на туристи, и като разгръщане на двустранните отношения, според кмета на Момчиловци.

/МК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:50 на 20.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация