site.btaВ Габрово започва информационна кампания „Шапка ти сваляме, Габрово!“
В Габрово започва информационна кампания „Шапка ти сваляме, Габрово!“, част от инициативата „Европа в моя регион“. Това съобщиха организаторите.
Събитието ще продължи до 7 декември и в него са предвидени редица активности, които имат за цел да повишат информираността на гражданите на Габрово за инвестициите на Европейския съюз (ЕС) в техния регион. Комуникационната инициатива се реализира от Областен информационен център – Габрово, в сътрудничество със Съюза, допълниха организаторите.
От Областен информационен център – Габрово посочиха, че инвестициите са ключови за създаването на среда, която подкрепя културния и социалния живот в региона. В рамките на кампанията ще бъдат представени обновени културни и обществени пространства в Габрово, които допринасят за това – на Дома на културата „Емануил Манолов“, Музея на хумора и сатирата, парк „Колелото“, реконструирания площад „Марсел де Бископ“, новия Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и модернизираните начални училища „Св. Св. Кирил и Методий“ и „Васил Левски“. „Зелени“ автобуси в Габрово, които предлагат удобен и екологичен транспорт, са още едно ключово подобрение, което ще бъде включено в инициативата.
„Събитието е важно не само за Габрово, но и за целия регион, защото представя обекти, които са съфинансирани от Европейския съюз, имащи за цел да подобрят качеството за живот и образование. Да направят региона привлекателен за младите и за всички, които искат да направят Габрово свой нов дом. Избраните проекти са от града, но в целия регион има финансирани проекти по програмата. Важно е да се спомене, че инициативата има силен позитив върху региона и е насочена към модернизацията му. Европейският съюз чрез финансиране обекти да даде тласък на региона и да го направи по-значим, интересен и привлекателен. Той цели да върне младите хора в Габрово, да учат или да създадат свой бизнес“, каза за БТА Кристиян Иванов, ПР специалист в комуникационната компания организатор "М3".
Иванов допълни, че освен за подобряване на живота, инициативите целят да хвърлят светлина върху усилията за модернизация на региона, устойчивост и инклузивитет на хората. Това е така, защото идеята е региона да бъде привлекателен за всички хора.
По време на информационната кампания ще се състои шоу за таланти на 22 ноември, а на 11 ноември всички жители на Габрово ще пътуват безплатно с градския транспорт, ще има и онлайн състезание „Най-забавно селфи в автобуса“.
„Европа в моя регион“ е инициатива на Европейския съюз и партньорските региони, която подчертава местни постижения, подкрепени от Европейския съюз, и допринася за развитието на регионалната идентичност. От 2018 г. насам над 70 проекта са осъществени в 12 държави, включително в български региони като Враца и Русе. Тази година обхваща и Габрово, където обновени обществени пространства и културни обекти демонстрират как европейската подкрепа помага за подобряване на условията за живот и създава гордост у местните жители, допълниха организаторите.
/БИ/
news.modal.header
news.modal.text