site.btaОще 154 деца са класирани в детските ясли и градини в Пловдив

Още 154 деца са класирани в детските ясли и градини в Пловдив
Още 154 деца са класирани в детските ясли и градини в Пловдив
БТА, архив Снимка: Боян Ботев/БТА (ЕК)

Още 154 деца са класирани в детските ясли и градини в Пловдив, след като днес бе обявено последното класиране за прием в детските заведения на Пловдив, съобщиха от пресцентъра на общината.

Общо 621 деца взеха участие в проведеното класиране за прием в детските градини и ясли в Пловдив. Най-голям е делът на децата за яслените групи – 433. За първа група участваха 93 деца, за втора 54 деца, за трета възрастова група 25 деца и за четвърта група само 16 деца.  За класирането бяха обявени общо 381 свободни места. От тях местата за най-малките (децата до 3-годишна възраст, които кандидатстват за яслените групи) бяха 80. За първа възрастова група – за децата, родени през 2021 година, бяха обявени 123 места. Свободните места за втора възрастова група са 94, за трета група -35, и за четвърта възрастова група – 49.

Въпреки наличието на значителен брой свободни места, броят на класираните деца е 154 (81 в яслените групи, 27 в първа група, 28 във втора възрастова група, 8 в трета група и 10 деца в четвърта възрастова група). За всички класирани деца следва записване при директорите на детските градини и детските ясли в определения срок – 25.10.2024 г.

До края на 2024 г. са предвидени още три класирания, които са съответно на 5 ноември, 21 ноември и 10 декември. При подаване на заявления за тях родителите е добре да се запознаят с обявените свободни места, които се публикуват на страницата на системата за прием, посочват от общината.

БТА припомня, че на предишното класиране на 1 октомври бяха приети 180 деца в детските ясли и детски градини в Пловдив.Тогава в класирането взеха участие 685 деца.

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:12 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация