site.btaКак подранилата продажба на коледни стоки и поставената украса влияят на потребителите и тяхното поведение, обясняват експерти за БТА

Как подранилата продажба на коледни стоки и поставената украса влияят на потребителите и тяхното поведение, обясняват експерти за БТА
Как подранилата продажба на коледни стоки и поставената украса влияят на потребителите и тяхното поведение, обясняват експерти за БТА
Снимка: Мехмед Азис/БТА (архив)
Още от края на октомври в някои магазини започнаха да се предлагат лакомства, дрехи и аксесоари за дома с лика на Дядо Коледа, декоративни елхи и разноцветни лампички. Защо близо два месеца преди коледните и новогодишните празници се продават такива артикули и как подранилата коледна украса в търговските обекти влияе на потребителите и тяхното поведение, коментираха за БТА експертите Габриела Руменова, ас. д-р Алексей Потебня и проф. Маргарита Бакрачева.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АБ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:59 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация