site.btaВидинчани научиха повече за дигиталните професии на тематично събитие

Видинчани научиха повече за дигиталните професии на тематично събитие
Видинчани научиха повече за дигиталните професии на тематично събитие
Снимка: Антонина Лозанова/БТА

Над 50 души се включиха в събитието Club Digital, организирано във Видин от платформата за събития и креативни решения "Sтетика".

Неговата цел беше да запознае публиката с дигиталните професии и да срещне участниците с личности, които да им дадат съвети от реалната професионална среда.

Сред засегнатите теми бяха маркетинг в условия на изкуствен интелект, какво е да си дигитален маркетолог, дизайн и фотография. Участниците в събитието имаха възможността да се срещнат с професионалисти от различни сфери.

Анна Ценова, един от гост-лекторите в събитието, каза пред репортер на БТА, че е приятно изненадана от ангажираността и активността на участниците. Мислех да изнеса презентацията си на по-разговорен език, за да има разбираемост. Това, което ме изненада, е, че хората инициираха дискусия - бяха много активни и имаха адекватни въпроси, каза Ценова. 

Тя говори за маркетинг в условията на изкуствен интелект. Поставихме въпроса къде е ролята на хората, когато имаме все по-развиващи се подобен тип технологии, колко важно е да ги комбинираме и че, в крайна сметка, те са един инструмент, с който можем да оптимизираме дейностите си и да бъдем по-ефективни. Най-важното е, че човекът все още е в центъра на всичко, допълни още тя.

Анна Ценова беше участник и в първото събитие във Видин, насочено към професионално развитие, маркетинг и предприемачество в подобен формат през ноември миналата година - "Digital4Vidin - Големите възможности в малките градове".

/АБ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:17 на 06.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация