site.bta„Информационно обслужване“ е реализирало девет нови функционалности в системите на НЗОК през 2022 г.

„Информационно обслужване“ е реализирало девет нови функционалности в системите на НЗОК през 2022 г.
„Информационно обслужване“ е реализирало девет нови функционалности в системите на НЗОК през 2022 г.
Снимка: Министерство на електронното управление
През 2022 г. „Информационно обслужване“ АД е надградило или реализирало девет нови функционалности в системите на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) за автоматизиране на основни процеси в дейността на касата, съобщиха от пресцентъра на Министерството на електронното управление. Според приетия в сряда от Министерския съвет годишен отчет на дейността на НЗОК за 2022 г. през изминалата година са надградени информационните системи на касата във връзка с автоматизирането на процесите по отпускане, отчитане, контрол и заплащане на помощни средства, приспособления, съоръжения и медицински издели

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:28 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация